[MARKETING TOPX] Koraki do odlične (digitalne) uporabniške izkušnje (Mitja Jereb, Živa Prelog, Andrija Šulić)

06.11.2017
Na novembrskem izobraževanju Marketing TOPX se bomo ukvarjali s ključnimi izzivi pri vzpostavitvi in ohranjanju odlične uporabniške izkušnje v digitalnem okolju. Izobraževanje bodo vodili mag. Mitja Jereb, mag. Živa Prelog in Andrija Šulić iz agencije Renderspace. V naši družbi vas pričakujemo v sredo, 22. novembra, ob 16:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana).  VSA MESTA NA DOGODKU SO ZAPOLNJENA.
Odlična uporabniška izkušnja je ena najpomembnejših konkurenčnih prednosti na trgu. Po podatkih Econsultancyja se več kot polovica podjetij zaveda, da imajo na celotni nakupni poti, preko katere potujejo njihovi potencialni kupci, veliko potenciala za optimizacijo, a vendar se vzpostavitve in ohranjanja odlične uporabniške izkušnje številna podjetja lotevajo prepočasi.


IZHODIŠČNA VPRAŠANJA:
  • Kako lahko marketing aktivno pomaga pri vzpostavitvi in ohranjanju odlične uporabniške izkušnje v vseh točkah dotika z uporabniki?
  • Kdo v podjetju je sploh odgovoren za vzpostavitev in ohranjanje odlične uporabniške izkušnje?
  • Kakšna ekipa in znanja so za to potrebna?

4 KLJUČNE FAZE

Predstavili bomo štiri ključne faze za vzpostavitev odlične (multikanalne) uporabniške izkušnje ter pokazali nekaj uporabnih metod in primerov, s katerimi si lahko pomagamo pri načrtovanju in oblikovanju boljše izkušnje. Posebno pozornost bomo namenili vzpostavitvi in ohranjanju uporabniške izkušnje na digitalnih točkah dotika in optimizaciji izkušnje digitalnih produktov in storitev.

Mag. Mitja Jereb ima več kot 15 let izkušenj s področja razvoja komunikacijskih strategij, ki postavljajo uporabnika v osrednjo vlogo, upravljanja s širokim portfeljem produktov in storitev za Adria regijo, razvoja poslovnih modelov in upravljanja z znamkami.

mag. Živa Prelog je strokovnjakinja na področju tržnega raziskovanja, strateškega in digitalnega marketinga, s poudarkom na poznavanju psihologije uporabnikov in poglobljenem razumevanju nakupnega vedenja. 

Andrija Šulić 
se že desetletje ukvarja z razvojem »user-first« konceptov ter načrtovanjem odlične uporabniške izkušnje za produkte in storitve v vseh točkah dotika, tako digitalnih kot tudi analognih.

  

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem