[MARKETING TOPX] MARKETING PERFORMANCE: Marketinška orodja za boljšo produktivnost

08.02.2017
V februarju vas vabimo na naslednje izobraževanje Marketing TOPX: Marketing performance, na katerem se bomo posvetili izbiri pravih digitalnih marketinških orodij, ki nam lahko olajšajo delo v marketingu. Če smo na lanskem izobraževanju o marketing performancu spraševali, kako loviti ribe oz. prodajne sledi, se bomo letos posvetili vprašanju, kako lahko izbira pravih digitalnih marketinških orodij vpliva na lov in izplen. Izobraževanje Marketing TOPX bo v ponedeljek, 13. februarja, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >> PRIJAVITE SE
Marketing TOPX: PERFORMANCE MARKETING
Izbira pravih digitalnih marketinških orodij

TEHNOLOGIJE, KI VAM OLAJŠAJO MARKETINŠKI VSAKDAN

Poznavanje zmožnosti naprednih marketinških orodij, ki v digitalni dobi rastejo kot gobe po dežju, je ključno, saj nam lahko prava orodja pri vsakodnevnem delu v marketingu pomagajo do boljših poslovnih rezultatov. Na tokratnem izobraževanju Marketing TOPX se bomo osredotočili predvsem na tehnologije, ki so na voljo kot storitev v oblaku, saj slednje predstavljajo gonilo razvoja na področju digitalnega marketinga. Skozi primere v praksi in delo v skupini bomo spoznali nekatera orodja od blizu ter se seznanili s pristopi izbire tehnologij.
 
Delo v skupini
Vse skupine bodo dobile nalogo ustvariti inkubator za nastanek nove poslovne ideje oz. lansiranja produkta/storitve znotraj podjetja ter 30 minut časa, da za svoj startup poiščejo tehnološke rešitve v oblaku, ki jim bodo omogočale delo na naslednjih področjih:
  • komunikacija,
  • vodenje projekta,
  • spletna stran,
  • e-mail marketing,
  • vpogled v nakupno pot,
  • napredna analitika.

KLJUČNI CILJI IZOBRAŽEVANJA:
  • Kako s pravimi marketinškimi orodji do boljših poslovnih rezultatov.
  • Kako lahko marketinška orodja bistveno pripomorejo k izboljšanju učinka digitalnih oglaševalskih kampanj.
  • Kako izbrati tehnologijo, ki vam bo pomagala pri doseganju zastavljenih ciljev. 
 
PRIJAVE
  • Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS.
  • Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV.
  • Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.






Gorazd Planinc, MBA je samostojni svetovalec za področje učinkovite rabe digitalnega marketinga (Performance Marketing). V podjetju Vareo, ki ga je ustanovil pred kratkim, skrbi za svetovanje, planiranje in izvedbo učinkovitih digitalnih marketinških kampanj v podjetjih iz različnih industrij. Pred ustanovitvijo Varea je na IEDC - Poslovni šoli Bled kot direktor marketinga in IT-ja skrbel za razvoj novih in inovativnih poti trženja na širšem evropskem trgu. Več let je na IEDC delal tudi kot IT direktor in izvedel veliko internetnih razvojnih projektov, ter si pridobil dragocene izkušnje s področja implementacije poslovno informacijskih sistemov. Svojo kariero je začel v podjetju B2, kjer je kot certificiran Microsoft strokovnjak in predavatelj svoje zanje delil na različnih seminarjih, konferencah in svetovalnih projektih.


 

Več o preteklih izobraževanjih Marketing TOPX najdete na spodnji povezavi: MARKETING TOPX
 
 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem