[MARKETING TOPX] Učinkovite ideje za učinkovito komuniciranje - Barbara Randić, Jernej Špende

23.01.2018
Februarsko izobraževanje Marketing TOPX: učinkovite ideje za učinkovito komuniciranje bo potekalo v sodelovanju z Effie Slovenija 2018. Prisluhnili bomo snovalcema uspešnih, z nagradami Effie nagrajenih akcij, ki bosta učinkovitost komuniciranja predstavila na dveh uspešnih akcijah. Kako so se lotili zasnove in izvedbe komunikacijskih kampanj Plemenska vožnja in Alternativnih 24 ur, bosta predstavila Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik pri Renault Nissan Slovenija, in Jernej Špende, strateški direktor v agenciji Grey Ljubljana. V našo družbo vas vabimo v četrtek, 15. februarja, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). >> PRIJAVA
Agencijska mreža Grey je v letu 2017 prejela že osmi laskavi naziv agencije leta po izboru Euro Effie, agencija Grey Ljubljana pa se je v izvedbi 2016 uvrstila med finaliste za nagrado Effie Slovenija. Renault je na slovenskem izboru Effie nagrad prejel že tri kipce, in sicer zlatega v izvedbi 2010, srebrnega v 2008 in bronastega v 2016.

Po mnenju obeh predavateljev je učinkovitost glavno merilo uspešnosti komunikacijskih platform. Celostni pristop k njihovemu snovanju terja:
  • razumevanje poslovnih ciljev in procesov,
  • raziskavo ciljnih skupin,
  • izbiro pravih komunikacijskih ter medijskih strategij in taktik,
  • razumevanje zakonitosti točk dotika,
  • konstantno spremljanje rezultatov ter
  • po potrebi tudi prilagajanje
Vse v luči najboljšega možnega rezultata v okviru razpoložljivih sredstev.

Na dogodku se bomo posvetili naslednjim področjem:
  • Razumevanje poslovnih ciljev in procesov
  • Ciljne skupine in posebnosti trgov
  • Priprava komunikacijske strategije
  • Postavitev in spremljanje ključnih indikatorjev uspeha
UČINKOVITOST KOMUNICIRANJA

UVOD: predstavitev kampanj Plemenska vožnja in Drugačnih 24h

1. DEL: PRIPRAVA NAROČNIKOVEGA BRIFA IN BRIFIRANJE OGLAŠEVALSKE AGENCIJE
  • Kontekst  
  • Definiranje in razumevanje komunikacijskih in poslovnih ciljev
2. DEL: CILJNE SKUPINE IN LOKALNI KONTEKST
  • Raziskovanje navad ciljnih skupin
  • Posebnosti trgov
  • Poznavanje lokalnega konteksta
3. DEL: KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA
  • Insight in sporočila
  • Komunikacijska in medijska strategija
  • Izvedba
4. DEL: MERJENJE UČINKOVITOSTI
  • Definiranje ključnih indikatorjev uspeha
  • Spremljanje učinkov
  • Taktično prilagajanje 

PRIJAVA

Prijava na dogodek je brezplačna za člane DMS v skladu z vašim nivojem članstva. Za nečlane kotizacija za posamezni modul izboraževanja Marketing TOPX znaša 129 € + DDV.





 

Barbara Randić je vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik pri Renault Nissan Slovenija, Podjetju se je pridružila leta 2014 kot koordinatorica za oglaševanje in dogodke. Pred tem je delovala na področju organizacije dogodkov, najprej kot programska koordinatorica oglaševalskih festivalov SOF in Zlati boben pri Slovenski oglaševalski zbornici, potem pa kot organizatorka dogodkov v agenciji Studio 37.

Kot vodja tržnih komunikacij je odgovorna za snovanje in izvedbo tržno-komunikacijske strategije za blagovni znamki Renault in Dacia. V letu 2017 so bile pod njenim vodstvom kampanje za blagovno znamko Renault prepoznane s strani strokovnjakov in prejele več nagrad in priznanj (BalCannes Top25Projects2017, Diggit, Websi, SEMPL) ter beležile odlične rezultate. Večina lokalnih kampanj je bila prepoznanih tudi kot mednarodni “benchmark” s strani sedeža Renaulta.

Jernej Špende je strateški direktor v agenciji Grey Ljubljana, kjer za domače in tuje naročnike (A1 Slovenija, Renault, Gorenje, IKEA in drugi) sooblikuje digitalne in integrirane komunikacijske platforme. Pred tem je v agencijah Pristop in Renderspace opravljal delo digitalnega stratega in svetovalca za največje slovenske naročnike, med njimi Zavarovalnico Triglav, Novo KBM in Atlantic Grupo.

Za svoje delo na področju digitalnih strategij je prejel številne nagrade na največjih oglaševalskih oziroma komunikacijskih festivalih, kot so Cannes Lions, Digital Communication Awards, European Excellence Awards, Effie, Midas, SOF, SEMPL, BalCannes, Gold Quill, Diggit in drugi. Bil je tudi žirant na festivalu SOF, leta 2015 je na tekmovanju SoMoBorac, ki poteka v okviru hrvaškega Weekend Media Festivala, prejel naziv »digitalec leta«.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem