[MARKETING TOPX] Upravljanje blagovnih znamk danes (Petra Čadež)

13.04.2017
Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive? Skozi osnovne definicije, orodja, primere in diskusijo z udeleženci bomo odgovore iskali na izobraževanju Marketing TOPX, ki ga bo vodila Petra Čadež (svetovalka za strateško upravljanje blagovnih znamk). Pričakujemo vas v sredo, 19. aprila 2017 ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA
VPRAŠANJA, NA KATERA BOMO ISKALI ODGOVORE NA IZOBRAŽEVANJU MARKETING TOPX:
  • Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive?
  • So blagovne znamke danes bolj pomembne kot nekoč ali je njihov pomen manjši?
  • Kako danes z nenehnim strateškim upravljanjem blagovnih znamk zagotavljamo optimalno uporabniško izkušnjo?
  • Kako se potrošniki obnašamo danes?
  • Kdo v podjetju je zadolžen za gradnjo in upravljanje blagovnih znamk?


Petra Čadež: »Ena od ključnih stvari pri vodenju blagovnih znamk je kupčeva izkušnja s produktom oziroma storitvijo podjetja, a se ji še vedno posveča premalo pozornosti. Ob tem moramo marketingaši zares dobro poznati potrebe svojih strank, saj lahko le tako opazimo, kje vse se skriva naša konkurenca.«



UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK 

NAJVEČJI IZZIVI NA PODROČJU STRATEŠKEGA UPRAVLJANJA BLAGOVNIH ZNAMK
  • So blagovne znamke danes bolj pomembne kot nekoč ali je njihov pomen manjši?
  • Kako danes z nenehnim strateškim upravljanjem blagovnih znamk zagotavljamo optimalno uporabniško izkušnjo?
  • Kako se potrošniki obnašamo danes?
  • Kdo v podjetju je zadolžen za gradnjo in upravljanje blagovnih znamk?

POVZETEK IN ZAKLJUČEK
  • Odgovori na odprte teme / vprašanja v uvodu na dogodek 
  • Zaključek: pregled ključnih sporočil in idej / kaj lahko storite jutri v vašem podjetju



PRIJAVE

Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS. Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV. Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.
MESTA NA TEM DOGODKU SO ŽE ZASEDENA!




 

  

Petra Čadež ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje vodila oddelek za odnose z javnostmi na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je svojo pot nadaljevala na strani naročnika, ko je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004. Od leta 2004 do konca leta 2016 poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija. Leto 2017 začenja kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami. V svoji karijeri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABC Gold Quill in kar nekaj nagrad Effie.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem