[MARKETING TOPX] Upravljanje zadovoljstva strank (mag. Aleksandra Brank, Peter Olesen)

05.01.2018
Kaj dejansko naše stranke potrebujejo? Kaj jim ustvarja največje zadovoljstvo? Kako celostno pristopiti k učinkovitemu upravljanju celostnega zadovoljstva strank? In najpomembneje - kako vpliva celostno zadovoljstvo strank na naše prihodke in dobiček ter kako lahko na osnovi zadovoljnih strank naše podjetje raste? Odgovore na ta vprašanja bomo ponudili na uvodnem izobraževanju Marketing TOPX v letu 2018, predavala bosta mag. Aleksandra Brank (Plastika Skaza) in Peter Olesen (Bisnode). Pričakujemo vas 18. januarja ob 16:00  (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >>PRIJAVA
V prvem delu nas bo skozi ključne dejavnike upravljanja zadovoljstva strank (načrtovanje, vzpostavljanje sistemov, ohranjanje zadovoljstva) vodila mag. Aleksandra Brank, direktorica marketinga v podjetju Plastika Skaza. Predavateljica bo na začetku orisala, kaj sploh pomeni zagotavljanje odlične izkušnje strank na vseh točkah dotika s podjetjem. Glavne teme prvega dela izobraževanja:
  • Razlikovanje med customer experience (CX) in user experience (UX).
  • Merjenje zvestobe in zadovoljstva strank: NPS raziskave (transakcijski in relacijski NPS).
  • Faze merjenja: izkušnje iz prakse.
  • Ključne točke dotika (touchpoints) in kako ustvariti akcijski načrt za njihovo izboljšanje.
  • Monetizacija NPS rezultatov in vpliv na poslovne rezultate.
Svoj pogled bo predstavil Peter Olesen, Group procurement specialist v podjetju Bisnode:
  • Kako ustrezno izvajati raziskave in kako strukturirati pridobljene podatke?
  • Kako izračunati ROI (donosnost naložb) NPS raziskav? Kako pridobljene rezultate raziskav pretvoriti v povečanje poslovnih rezultatov?
  • Pasivne stranke - pozabljena skupina v NPS raziskavah. Kako vplivajo na vaše poslovne rezultate?
 

V drugem delu izobraževanja Marketing TOPX bodo udeleženci podrobno razmislili o kritičnih dejavnikih pri določanju ključnih točk dotika (touchpoints), ki jih imajo uporabniki s podjetjem. V razmislek ponujamo nekaj ključnih stičnih točk: televizijska prodaja, prodaja na terenu, pomoč uporabnikom, katalogi, blagajne, spletna stran, spletna trgovina, webinarji ...
PRIJAVA

Prijava na dogodek je brezplačna za člane DMS v skladu z vašim nivojem članstva. Za nečlane kotizacija za posamezni modul izboraževanja Marketing TOPX znaša 129 € + DDV.






Mag. Aleksandra Brank ima več kot 20 let izkušenj v marketingu, od tega 17 let na vodstvenih pozicijah marketinga v slovenskih in multinacionalnih podjetjih v Sloveniji. Prva izkušnja vodenja marketinga je bila v podjetju Metropolis Media, pozneje je prevzela vodenje marketinga in prodaje v podjetju Motomedia, v letu 2011 pa se je pridružila podjetju Bisnode, ki je vodilni ponudnik poslovne analitike. Sprva je bila odgovorna za vodenje slovenskega marketinškega oddelka, pozneje za regijo Centralne Evrope. V obeh primerih je bila odgovorna za vzpostavitev celotnega marketinga, strategije družbe ter kreiranje blagovne znamke. Od leta 2016 je vodila t.i. iniciativo za dvigovanje zadovoljstva strank oz. njihovih izkušenj na nivoju celotne Bisnode Skupine. V jeseni 2017 je prevzela mesto direktorice marketinga v podjetju Plastka Skaza d.o.o.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem