[Marketing TOPX] Ustvarjanje vsebin je le del vsebinskega marketinga (Jasna Suhadolc)

05.03.2018
V mesecu marcu se bomo na izobraževanju Marketing TOPX posvetili vsebinskemu marketingu. Jasna Suhadolc (Virtua PR) nas bo vodila čez različne korake tega področja, od načrtovanja vsebinskega marketinga in ustvarjanja vsebine do uredniških procesov in merjenja učinkov. V našo družbo vas vabimo v sredo, 14. marca, ob 16:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Vsa mesta na dogodku so zapolnjena.

"Vsebina je kralj, distribucija pa kraljica. In ona nosi hlače." (Marcus Sheridan, Sales Lion)


Zgornja misel je sijajen uvod v napovednik marčevskega izobraževanja Marketing TOPX, na katerem bo Jasna Suhadolc predavala o tem, da je ustvarjanje vsebine le del vsebinskega marketinga. "Če ne dosežemo meje, kjer vsebina doseže določen učinek, se priprava vsebine enostavno ne izplača," je predavateljica med drugim izpostavila na enem izmed lanskoletnih srečanj Sekcije za B2B Marketing.

Še tako dobro sestavljene črke, besede in stavki sami po sebi ne morejo biti dober primer vsebinskega marketinga. Za dober vsebinski marketing potrebujemo natačno določen in brezhibno izpeljan proces, ki ga bo na tokratnem izobraževanju Marketing TOPX podrobno opisala direktorica agencije Virtua PR.


"VODIČ" MARČEVSKEGA IZOBRAŽEVANJA MARKETING TOPX

1. UVODNI DEL
  • Kaj JE vsebinski (content) marketing?
  • Kako se razlikuje od vhodnega (inbound) marketinga?
  • Kaj vsebinski marketing NI? 
2. NAČRTOVANJE VSEBINSKEGA MARKETINGA
  • Strategija vsebinskega marketinga
  • Kako se lotimo načrtovanja?
  • Popis obstoječih vsebin (content audit)
  • Katera orodja uporabljamo?
  • Ustvarimo persono
  • Faze nakupnega procesa
3. USTVARJANJE VSEBIN  
  • Zbiranje idej
  • Priprava uredniškega koledarja
  • Ustvarjanje različnih vsebin
  • Personalizacija in segmentacija
  • Pristajalne strani, zahvalne strani
  • E-poštna sporočila
  • SEO optimizacija vsebin
  • Recikliranje vsebine
  • Kampanje 
4. UREDNIŠTVO IN PROCESI
  • Katera znanja mora imeti ekipa?
  • Kako sodelovati z internimi in eksternimi sodelavci?
5. DISTRIBUCIJA VSEBIN
  • Organska distribucija
  • Oglaševanje
  • Sodelovanje z vplivneži 
6. ANALITIKA IN MERJENJE 
  • Merjenje uspešnosti kampanj
  • Kaj bi o Google Analytics moral vedeti vsak ustvarjalec vsebin?
  • Analitika omogoča agilnost

POVEZANE VSEBINE: če se želite pred izobraževanjem opremiti z znanjem, vam priporočamo branje naslednjih zapisov na temo vsebinskega marketinga:

Jasna Suhadolc je direktorica agencije Virtua PR in izkušena strokovnjakinja s področja digitalnega komuniciranja. Kot svetovalka za digitalni PR, družbene medije, interno komuniciranje, korporativno komuniciranje in vsebinski marketing sodeluje z domačimi in tujimi naročniki. Jasna je avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja in pogosta predavateljica na različnih strokovnih konferencah.




 

  

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem