[MARKETING TOPX] Znamka delodajalca – kako jo postaviti in kakšno vlogo ima pri tem marketing

01.10.2018
Na oktobrskem izobraževanju bomo s strokovnjakinjo za strateški marketing Natašo Mithans (Vareo) spoznavali, kako lahko poskrbimo za to, da bodo najboljši kadri čim pogosteje potrkali ravno na naša vrata. V našo družbo vas vabimo v torek, 16. oktobra, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). >>PRIJAVA

Prvih deset prijavljenih na oktobrsko izobraževanje Marketing TOPX lahko na dogodek pripelje vodjo kadrovske službe v vašem podjetju. Dodatno prijavo nam sporočite na info@dmslo.si.
Večini talentov ni mar, da zaposlujete, se širite in rastete, še posebej, če ne vedo, kdo ste. Minili so časi, ko so podjetja na razpise prejela toliko prošenj, da jih niso mogla niti pregledati. Danes se je potrebno precej potruditi, da sploh prejmete prijave kakovostnih kandidatov na razpisana mesta. Če ste kot delodajalec prepoznani med potencialnimi kadri in imate pozitiven imidž, je ta naloga nekoliko lažja. V kolikor pa ste potencialnim kandidatom neznanka in se tudi ne potrudite, da bi vas imeli priložnost spoznati, pa lahko iskanje novih kadrov predstavlja nočno moro vašega kadrovika.

Tako kot ima močna blagovna ali korporativna znamka pomembno vlogo pri poslovni uspešnosti, tako je pomembna tudi vaša znamka delodajalca pri privabljanju in ohranjanju talentov. Zakaj je to pomembno za marketing? Če gledamo iz povsem sebičnega stališča, zato ker si vsi želimo dobrih sodelavcev, predvsem na deficitarnih področjih oziroma novih smereh, kot so digital ali poslovna analitika. Če pa gledamo malo širše od svojega oddelka, pa je za zagotavljanje odlične izkušnje naših strank na vseh stičnih točkah s podjetjem nadvse pomembno, da imamo prave ljudi na pravih mestih in da so ti ljudje zadovoljni, obveščeni ter posledično ambasadorji našega podjetja in storitev oziroma produktov.  
 
Na predavanju Znamka delodajalca bomo odgovorili na naslednja vprašanja:
  • Zakaj je pomembna znamka delodajalca?
  • Kdo je pri tem najboljši v tujini in pri nas?
  • Kako postavim znamko delodajalca?
  • Kako jo komuniciram navzven in navznoter?
  • Kateri so ključni kanali komuniciranja oz. kako se najbolje predstaviti potencialnim kandidatom?
  • Kaj je zaposlitveni lijak in kako ga izkoristim v svoj prid?
  • Kakšna je kandidatova pot in kakšno vlogo igrajo persone?
  • Kakšna je vloga marketinga in razmerje s kadrovsko službo?
Srečanje bo potekalo interaktivno in bo izvedeno kot delavnica. To pomeni, da boste sami pod vodstvom Nataše Mithans delali na lastnih primerih in na koncu predavanja odšli domov z okvirnim načrtom za vzpostavitev znamke delodajalca za vaše podjetje. Za večjo učinkovitost priporočamo, da s seboj pripeljete svojega kadrovika in skupaj zasnujeta krovni plan.

PRIJAVE
  • Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS.
  • Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV.
  • Prvih deset prijavljenih, lahko na dogodek BREZPLAČNO pripelje vodjo vašega HR oddelka
  • Dogodki Društva za marketing Slovenije se fotografirajo. Morebitne vaše fotografije bo DMS uporabil na promocijskih in drugih materialih, v publikacijah, na družbenih omrežjih in spletni strani. V kolikor se s tem ne strinjate, nas prosimo obvestite.





Nataša Mithans ima več kot desetletne izkušnje s področja poslovnega svetovanja. Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Nato je šla na naročniško stran in kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga z namenom povečanja učinkovitosti marketinških aktivnosti in približevanja končnemu uporabniku. 2013 se je pridružila svetovalnemu oddelku Pristopa, kjer je kot direktorica naročnikov delala z največjimi regijskimi podjetji na področju zasnove marketinških strategij, priprave novih poslovnih modelov in digitalizacije marketinga. Kasneje je delovala tudi kot strateška direktorica agencije Renderspace.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem