[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Podaljšujemo rok prijave na Akademijo za upravljanje podatkovne analitike

13.03.2017
V sklopu Marketinške akademije bomo v letošnjem letu prvič izvedli Akademijo za upravljanje podatkovne analitike. Akademija je namenjena posameznikom, ki se pri svojem delu na kakršen koli način ukvarjajo s podatkovno analitiko (vodenje podatkovne analitike, vzpostavljanje ali vodenje oddelka za podatkovno analitiko ...). Skozi program akademije bomo pokazali, kako prepoznati in izbrati pomembne obstoječe uporabniške podatke, te dopolniti z manjkajočimi ter jih pravilno obogatiti, analizirati, predstaviti in interpretirati – z namenom izboljšanja delovanja organizacije in posledično z namenom izboljšanja porabnikove izkušnje. Prijave na akademijo smo podaljšali do petka, 17. 3. 2017>>PRIJAVA
Programska ekipa Akademije za upravljanje podatkovne analitike – Mitja Pirc (Indigo Consulting), Maja Škrjanc (Telekom Slovenije) in Uroš Cvetko (Zavarovalnica Triglav) – je oblikovala celovit program, ki skozi različne vsebine poudarja vrednost podatkovne analitike in tudi pomembnost njenega vključevanja v marketing.

Dr. Mitja Pirc, direktor Indigo Consulting in predsednik upravnega odbora DMS: »Akademija je pomembna za razvoj zavedanja o pomembnosti podatkovne analitike, saj je ključna za sodobni marketing – podatkovna analitika namreč omogoča boljše razumevanje kupcev, optimalnejšo komunikacijo, boljši in hitrejši razvoj izdelkov in storitev in optimizacijo vrednostne verige. Na Akademiji bomo s  celostnim pregledom podatkovne analitike in ključnih dejavnikov uspeha prispevali k boljšemu razumevanju vrednosti podatkov, predvsem pa priložnosti za monetizacijo.«

V današnjem kompleksnem poslovnem svetu, prepletenem z novimi tehnologijami, se soočamo z vedno večjim številom podatkov. Če znamo prepoznati in izbrati pomembne obstoječe podatke, te dopolniti z manjkajočimi ter jih pravilno obogatiti, analizirati, predstaviti in interpretirati, se lahko zelo približamo vedno bolj zahtevnim potrošnikovim potrebam. Na podlagi podatkov lahko namreč identificiramo trende in vzorce, jih nadalje analiziramo, implementiramo v razvoj in na osnovi novo pridobljenih znanj izboljšamo samo delovanje organizacije ter posledično tudi bistveno izboljšamo potrošniško izkušnjo.

>>PREBERITE VEČ IN SE VPIŠITE
       

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem