[MARKETINŠKA ODLIČNOST] Znani so finalisti nagrade marketinška odličnost 2017

11.05.2017
Društvo za marketing Slovenije bo 30. maja na 22. Slovenski marketinški konferenci (SMK) tretjič razglasilo dobitnika nagrade marketinška odličnost. Nagrada je namenjena podjetjem, ki s celostno marketinško strategijo in z inovativnimi marketinškimi pristopi izkazujejo marketinško usmerjenost ter so vzor celotni poslovni skupnosti. Znanih je 11 finalistov izbora za nagrado marketinška odličnost 2017.
Z nagrado marketinška odličnost DMS nagrajuje podjetja oz. organizacije, ki s sodobnimi marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško razmišljanje v svoje vsakodnevno poslovanje in celostno strategijo podjetja. Le takšen način in odnos do dela podjetjem omogoča, da izstopajo in dosegajo svojo konkurenčno prednost.

Izbor je rezultat temeljitega in zahtevnega dvostopenjskega preverjanja. Izmed 2.000 poslovno uspešnih podjetij je prvostopenjska komisija, ki so jo sestavljali Špela Žorž (Grey Ljubljana), Nataša Mithans (Renderspace), Jaka Kladnik (Marand) in Gorazd Planinc (Vareo) izbrala 150 podjetij oz. organizacij, ki so bili povabljeni k sodelovanju za nagrado marketinška odličnost 2017.

Drugostopenjska komisija, ki so jo poleg predsednika komisije dr. Mitje Pirca (DMS, Indigo Consulting) sestavljali še Matjaž Grm (Adria Mobil), Nataša Arko (SID – Prva kreditna zavarovalnica), Peter Frankl (Časnik Finance), Sanja Šavel (PWC), dr. Patrick Vesel (BTC), Petra Čadež (Svetovalka za strateški marketing), Mitja Kolbe (SIJ) in Valentin Bufolin (Lidl Slovenija), je med 25 prijavljenimi podjetji oz. organizacijami izbrala 11 finalistov v treh različnih kategorijah. Komisija je kategoriji za mala in srednja ter velika podjetja, ki delujejo v B2B segmentu, združila v eno.

Finalisti nagrade marketinška odličnost 2017 so:

  • Kategorija podjetij, ki v glavnem poslujejo v B2B segmentu: KRKA, d.d., Novo mesto, RENAULT NISSAN SLOVENIJA d.o.o., SIJ d.d., STEKLARNA HRASTNIK d.o.o.
  • Kategorija mala in srednja podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu: LUMAR IG d.o.o., PODRAVKA d.o.o. Ljubljana, POSTOJNSKA JAMA, d.d.
  • Kategorija velika podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu: A1 SLOVENIJA, d.d., ADDIKO BANK d.d., BIG BANG, d.o.o., MERCATOR, d.d.

Dr. Mitja Pirc, predsednik Društva za marketing Slovenije in predsednik drugostopenjske komisije za nagrado marketinška odličnost, je po izboru povedal: »Vsa podjetja, ki so v finalnem izboru, v prvi vrsti na marketing ne gledajo kot na tržno komuniciranje, ampak ga gledajo večplastno, od razvoja, oblikovanja cen, prodajnih kanalov, storitev za stranke in podobno. Vsem je skupno tudi, da je marketing zelo povezan z ostalimi oddelki v podjetju pri pripravi strategij in razvoju novih konceptov. Ključna sta vpetost marketinga v različne dele podjetja in izdelan strateški pogled na marketing.«


V vsaki posamezni kategoriji bo podeljena po ena nagrada (skupaj 3 nagrade), hkrati pa bo izmed vseh treh zmagovalcev izbran glavni zmagovalec, prejemnik velike nagrade marketinška odličnost leta 2017. Končna odločitev o zmagovalcih in prejemnikih nagrad bo znana v torek, 30. maja, na večerni podelitvi prvega dne Slovenske marketinške konference v Portorožu.

Lanskoletni zmagovalci v posameznih kategorijah so bila podjetja Medex, d.o.o., Adria Mobil, d.o.o., Novo mesto in Lidl Slovenija, d.o.o. Veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2016 je bilo podjetje Adria Mobil, d.o.o., Novo mesto.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem