[MARKETINŠKI ZAJTRK] Kako razmišlja medijski vizionar?

25.09.2017
Na septembrskem marketinškem zajtrku smo v kavarni Sputnik gostili Branimirja Brkljača, izkušenega medijskega strokovnjaka, ki je opisal svojo poslovno pot, iskreno priznal svoje največje izzive in strahove ter izdal recepte, kako se z njimi spopasti. Za nami je navdihujoč dogodek poln zanimivih idej, mnenj in nasvetov, ki so v nas pustili ogromno snovi za nadaljnji razmislek.
Zgodbo je začel pripovedovati na koncu. Pri hiši Mokrin, projektu, ki danes poleg predavanj in z njimi povezanih potovanj zavzema največ njegovega časa. Branimir Brkljač je v svoji karieri uspešno izpeljal številne uspešne projekte, njegov trenutni izziv pa mu predstavlja prav posebno zadovoljstvo, saj v lokalno vaško okolje vpeljuje elemente sodobnega. Pravzaprav s pomočjo sodelavcev "dobesedno gradi" globalno vas, v kateri se združujeta način življenja naših dedkov in babic ter življenje digitalnih nomadov - mladih vizionarjev, projektantov, kreativcev, inovatorjev ali preprosto pisarniških delavcev, ki za svoje delo ne potrebujejo drugega kot ekran, miško, tipkovnico ter odlično povezavo z internetom. "Zadal sem si tri kriterije, po katerih bom ocenjeval, ali je Hiša Mokrin uspešen projekt. Prvi kriterij, da se bodo ljudje iz vasi odločali, da raje ostanejo na vasi, kot da bi se v iskanju dela selili v mesta. Drugi kriterij je še ambicioznejši, da se bodo ljudje, ki so že zapustili vas, znova vrnili nazaj. In tretji, da se bo nekdo, ki ni iz vasi Mokrine, odločil, da bi rad živel in delal tukaj," svojo vizijo predstavi Branimir Brkljač.

V nadaljevanju pogovora izpostavlja pomembne korake na svoji poklicni poti, prelomne trenutke, na katerih se je veliko naučil in na podlagi teh izkušenj sestavlja svoja predavanja. Ta temeljijo na zgodbah. A ne samo na tem, kako zgodbo sestaviti in kako jo pripovedovati, temveč tudi, koga z njo nagovarjati in kako graditi odnos s svojim občinstvom. Medijski strokovnjak pri pripovedovanju zgodb izrazito poudarja pomen trendov in prilagajanja na spremembe: "Bodi ponosen na to, kar veš. A ves čas se bodi pripravljen učiti."

Več o pogovoru kmalu objavimo na naših Zapisih

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem