[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Branimirjem Brkljačem

17.08.2017
Na prvem jesenskem marketinškem zajtrku se bomo znova pogovarjali z zelo zanimivim gostom, z obilico izkušenj in dobrih zgodb iz poslovnega življenja. V četrtek, 21. septembra 2017, bomo na marketinškem zajtrku v kavarni Sputnik (Tržaška cesta 128, Ljubljana) gostili Branimirja Brkljača, enega od dveh začetnikov blagovne znamke Top Shop, ki je prerasla v uspešno mednarodno podjetje Studio Moderna. S čim se Branimir ukvarja danes? Preverite na septembrskem marketinškem zajtrku. >> PRIJAVA
Branimir Brkljač je po izobrazbi diplomirani pravnik, ki  se je v zgodnjem obdobju svoje pravniške kariere okužil z virusom marketinga, ko je po službeni dolžnosti pričel voditi projekt Kosmodisk. Čeprav tisti, ki ga dobro poznajo, pravijo, da je dober govornik in da bi bil odličen odvetnik, je pravo za vselej postavil v kot. Zaradi službenih obveznosti se je leta 1993 iz Novega Sada preselil v Ljubljano, Kosmodisk pa je kmalu obnorel ne samo Slovenijo, temveč tudi številne druge države – in se dobro prodaja še danes.

Gost septembrskega marketinškega zajtrka se je nato lotil novega projekta – TV prodaje. Skupaj s Sandijem Češkom, s katerim sta bila partnerja že pri projektu „Kosmodisk“, je leta 1996 pričel z blagovno znamko „Top Shop“. Družba Studio Moderna je danes zrasla v vodilno podjetje za direktno prodajo v srednji in vzhodni Evropi, ki s 700 zaposlenimi deluje v 20 državah. Po polnih 20 letih je tako na najlepši način zaokrožil to poglavje svoje življenjske zgodbe, ki jo bo skupaj z nami podoživel na septembrskem marketinškem zajtrku

Zadnja štiri leta potuje, piše in predava. Ima pa tudi novo zgodbo. V vasi Mokrin v Vojvodini se je lotil prenove zapuščenega posestva in ga preuredil v "Mokrin House". Kaj pomeni ta izraz in kaj se dogaja na prenovljenem posestvu? Odgovor na to vprašanje vam bo ponudil 21. septembra na marketinškem zajtrku ob 8:00 v kavarni Sputnik (Tržaška cesta 128, Ljubljana). 

Pogovarjali se bomo tudi:
  • Kako prepoznati poslovno priložnost, kjer je drugi ne vidijo?
  • Kako prepoznati trende in jih pretvoriti v uspešen izdelek?
  • Zakaj in kako v življenju prehajati od neposredne TV prodaje do snovanja koncepta kreativnega mesta sredi Vojvodine?
  • Kako zasnovati in napisati zgodbo, ki bo pritegnila poslovne partnerje in navduševala stranke?
  • Ali je oseba, ki generira ideje in sestavlja zgodbe, lahko tudi manager?




DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem