[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Mitjo Petrovičem

05.04.2018
Na pomladnem marketinškem zajtrku bomo gostili Mitjo Petroviča, predsednika žirije letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala. Vendar pogovor ne bo potekal o žiriranju. Z izkušenim marketingašem se bomo pogovarjali o preteklosti in prihodnosti marketinga in oglaševanja, med drugim pa tudi o tem, kako ustvariti blagovno znamko, ki jo bodo potrošniki sprejeli za svojo. V našo družbo vas vabimo v sredo, 18. aprila, ob 8:00 (Kavarna Sputnik, Tržaška cesta 128, Ljubljana). Dogodek zaradi bolezni našega gosta odpade. O novem terminu vas pravočasno obvestimo, Mitji pa želimo čim hitrejše okrevanje.
Mitja Petrovič je v svoji bogati marketinško-oglaševalski karieri soustanovil oglaševalsko agencijo PAN, ki je v sredini devetdesetih postala ena najkreativnejših agencij na trgu. Kot kreativni direktor je leta 1998 osvojil prestižno nagrado agencija leta. Bil je tudi generalni direktor ter “creative chairman” Skupine Publicis v Sloveniji. Bil je član upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice, član strokovnega sveta tekmovalnega programa SOF in član žirij raznih domačih in tujih oglaševalskih festivalov, kot so New York advertising festival, Golden Drum, The Cup, Effie, Eurobest, SOF… Marca 2010 je prejel najvišje stanovsko priznanje Oglaševalska osebnost leta. Isto leto je v Parizu, kot edini Evropejec, osvojil nagrado Publicis Lions za posebne dosežke pri razvoju agencije.

Osrednje teme pogovora:
  • kako se je spremenil marketinški svet, kam bo šel razvoj v prihodnje?
  • kako se bo razvijala vloga agencij?
  • kako si izboriti svoje mesto kot direktor marketinga?
  • kako slediti strategiji znamke in ne dnevnim, kratkoročnim finančnim ciljem?
  • kako danes v poplavi komunikacij in nori hitrosti doseči, da bo potrošnik sprejel tvojo blagovno znamko za svojo?

Izjemno zanimiv pogovor za vse, ki želite narediti korak naprej kot direktorji marketinga, komunikacij ali marketinških strategij. Pa tudi za vse tiste, ki želite slišati nasvete izkušenega marketingaša o tem, kako lahko še izboljšate vašo blagovno znamko in nadgradite potrošnikovo izkušnjo.

Vabljeni k branju vsebin iz naših minulih marketinških zajtrkov:

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem