[MESEČNO SREČANJE] 4x4 pospeški za leto 2018

28.11.2017
Na zaključnem mesečnem srečanju smo dobili 4x4 pospeške za leto 2018. Vsak izmed predavateljev je na svoj način predstavil tiste trende, modele, misli, načela, knjige, orodja, ki jih po njihovem mnenju potrebujemo za dodatni pospešek v letu 2018. V naši dužbi so bili Andraž Zorko (Valicon), Sašo Palčič (Madwise), Rok Stritar (Oksip) in Špela Žorž (Grey Ljubljana).
Obširno reportažo z dogodka in pospeške, ki so jih izmed predstavljenih izbrali udeleženci mesečnega srečanja, lahko preberete v naših Zapisih.
Kaj izpostavlja Andraž Zorko (Valicon)?
  • Ne čakaj na maj ali GDPR kot priložnost: "GDPR ne prinaša samo omejitev, pomeni tudi poslovno priložnost. Na pogorišču starih CRM sistemov bodo zrasli novi igralci. Vsak od nas naj razmisli, kje so naše priložnosti. GDPR torej prinaša tudi poslovne priložnosti, ne samo omejitve."
  • Prediktivno doseganje ciljev: "Spremeniti moramo miselnost, ko razporejamo naše oglaševalske proračune. Najprej si zastavimo vprašanje, kaj bomo počeli na digitalnih platformah. Pozabite na televizijo. Samo pomislite, koliko časa danes preživite na telefonu in koliko pred televizijskim ekranom."
  • Kdo so resnični vplivneži? "Vsak od nas je vplivnež. Najti morate vplivneža v sebi. Najboljši vplivnež je tisti, ki še sam ne ve, da to je. Javno oklicane vplivneže nima smisla sponzorirati, saj v tem vsakdo hitro prepozna oglas."
  • Knjiga "Umetnost jasnih misli": "Knjiga z uporabnimi nasveti za vsak dan. Preberite nekaj nasvetov, vsakdo bo med njimi našel nekaj takšnih, ki bodo rešili kakšno njegovo težavo oziroma ga spodbudili k temu, da o njej razmišlja drugače."

"GDPR prinaša tudi poslovne priložnosti, ne samo omejitve," je eden izmed poudarkov Andraža Zorka (Valicon).

Pospeški Saše Palčiča (Madwise): 
  • Potrebujete marketing "pipeline": "Predstavljajte si, da iz pipe ne teče voda, ampak prodajne sledi. Marketing mora delovati kot sistematičen pristop, s katerim bomo ves čas dobivali nove in nove prodajne sledi. Vse okoli nas ima nek sistem in ritem, marketing pa skušamo pogosto poganjati v čuden ritem kampanj." 
  • Načrtujte naslednji korak: "Kaj se zgodi, ko nekaj ne gre po načrtu? Vnaprej načrtujte, kaj se bo zgodilo v primeru neuspeha, saj takrat ne boste imeli časa. Sestavite načrt in ko določena aktivnost ne prinaša želenih rezultatov, lahko natančno pogledate, kje ste ga polomili in kako se odzvati.
  • Be a media company: "Kaj je danes podjetje Red Bull? Red Bull je ena največjih medijskih hiš na svetu, ki se poleg založništva še malo ukvarja s prodajo energijske pijače. Dokaz, da je izjemno vredno ustvarjati vsebino, ki kupca vodi po vseh fazah nakupnega procesa."
  • North star metrika: "To je kompas, ki nam pove, ali je naše podjetje na pravi poti. To številko merimo na mestu, kjer ustvarjamo največjo dodano vrednost. To mesto morate določiti znotraj kolektiva. Pri Facebooku je to število uporabnikov, pri Airbnbju število nočitev ..."

"Vse okoli nas ima nek sistem in ritem, marketing pa skušamo pogosto poganjati v čuden ritem kampanj," razmišlja Sašo Palčič (Madwise).

O čem razmišlja Rok Stritar (Oksip)?
  • Lean kot filozofija: "Preberite prvih 20 strani knjige "Lean for dummies". Sliši se patetično, a meni je spremenila življenje oziroma uredila misli. Kaj je eden izmed naukov? Podjetje obstaja, da ustvarja vrednost za kupca. Vse, kar ne ustvarja vrednosti za kupca, je odpadek. Razmislite o tem, kaj vse v podjetju počnete, pa ne ustvarja nobene vrednosti za stranko."
  • Ne priden, pameten: "Optimizirajte svoj delovnik z metodo 3, 2, 1. Ena so naloge, ki jih lahko dela vsak, za naloge pod številko dve že potrebujemo določeno znanje, številka tri pa so naloge, ki so povezane s kreativo, odgovornostjo, organizacijo. Čim več se ukvarjate s 3 in 2 ter razmislite, katerih "enic" se lahko znebite."
  • Razumeti vprašanje je pol odgovora! "Prvi korak odgovarjanja je razumevanje vprašanja. Navadno takoj iščemo odgovor, ne razmišljamo o vprašanju. Rešujemo problem, ampak ali sploh razumemo, kaj rešujemo?"
  • Razumeti sebe: "Terapija pomeni čas zase, za reševanje lastnih težav, kar pripomore k večji učinkovitosti na delovnem mestu. Ključen dejavnik uspeha ste vi sami, znebite se blokad in delajte na sebi."

"Vse, kar ne ustvarja vrednosti za kupca, je odpadek," poudarja Rok Stritar (Oksip).

Nasveti Špele Žorž (Grey Ljubljana):
  • WHY? "Kaj je vaša notranja motivacija, ki vas žene, da počnete določene stvari? Šele nato se vprašajte, kako boste to počeli. Zakaj delamo to, kar delamo. Če ne poznate odgovora na to vprašanje, morda niste v pravi službi ali pa še niste odkrili vseh njenih potencialov."
  • RESPECT. "Danes premalo spoštujemo drug drugega, naše konkurente, sodelavce, partnerje. Spoštovanje je izjemno pomembno, tudi do konkurentov, saj nas oni silijo, da smo vse boljši. Ne ocenjujte ljudi po enem dejanju, vsak človek je vreden spoštovanja."
  • TOGETHER. "Pred 15-imi leti agencije Grey v Sloveniji ni poznalo prav veliko ljudi. A imeli smo ekipo zagnanih, delavnih ljudi, z močno voljo, da nekaj storimo. Greya nisem premaknila sama, to je delo celotne ekipe. Ne potrebujemo samih super talentov, potrebujemo ljudi, ki nam dajejo oporo. Vsak naj dela to, v čemer je najboljši."
  • FAIL! "Napake so pomemben del vsakdanjika. Edison je žarnico izumil v 1000 poskusu, a 999 neuspelih poizkusov ni gledal kot neuspeh, temveč kot korake do cilja. Malo je uspehov brez porazov, poraz je ključna sestavina tega, da nam nekoč uspe."

"Ne bojte se delati napake," svetuje Špela Žorž (Grey Ljubljana).

Preberite tudi: Marketinški pospeški 4x4 (Marketing Magazin)

Foto: Nejc Lasič

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem