[MESEČNO SREČANJE] Direktni marketing

27.01.2015
V ponedeljek, 2. februarja ob 18. uri (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana), bomo na mesečnem srečanju govorili o direktnem marketingu, ki v zadnjih letih izjemno napreduje in s tem narašča tudi potreba po znanjih, veščinah ter priložnostih za izmenjavo izkušenj. Tudi zato smo v partnerstvu z Združenjem za direktni marketing (ZDMS) ustanovili novo sekcijo in tako združujemo in poglabljamo vsebine s tega področja. Na ponedeljkovem dogodku bomo govorili o najnovejših trendih s področja direktnega marketinga in o domačih primerih dobrih praks. Uvod bosta pripravila Matjaž Vračko (MKZ) in Simon Meglič (ePrvak), v nadaljevanju bosta svoje izkušnje predstavila Tina Jankovič Vladović (Conrad Electronic), Boštjan Zrimšek (Dima center) in Boštjan Cokan (Sedem). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko s seboj pripelje enega gosta. Prijave na info@dmslo.si.

Napredek direktnega marketinga v zadnjih letih je izjemen in s tem narašča tudi potreba po znanjih, veščinah ter priložnostih za izmenjavo izkušenj. Tudi zato bomo govorili o najnovejših trendih in domačih primerih dobre prakse s področja direktnega marketinga. Uvod na dogodku bosta pripravila Matjaž Vračko (MKZ) in Simon Meglič (ePrvak), ki bosta predstavila najnovejše trende v industriji in različna področja direktnega marketinga:

  • Matjaž Vračko, MKZ: klasični dirketni marketing, kot so katalogi, klasična direktna pošta ter
  • Simon Meglič, ePrvak: e-mail marketing, spletna prodaja, SMS marketing.

V nadaljevanju bosta primere dobrih praks predstavila Tina Jankovič Vladović (Conrad Electronic) in Boštjan Zrimšek (Dima center):

  • Tina Jankovič Vladović, Conrad Electronic: izkušnja prehoda iz klasičnega dirketnega marketinga v pretežno digitalni direktni marketing in izzivi.
  • Boštjan Zrimšek, Dima center: izkušnje pri komuniciranju z direktno pošto.
  • Boštjan Cokan, Sedem: SMS marketing
       

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem