[MESEČNO SREČANJE] Marketinške tehnologije

16.05.2016
Majsko mesečno srečanje DMS bo namenjeno marketingu in tehnologiji. Tehnologija je sestavni del sodobnega življenja in zato ima vedno večji vpliv tudi v marketingu in na delo/razvoj marketingašev. Tokrat ne želimo govoriti zgolj o digitalnem svetu, ampak o platformah, o podatkih, drugačni uporabniški izkušnji skozi tehnologijo in o samih tehnoloških pripomočkih, ki omogočajo drugačne rešitve, storitve in ponudbo potrošnikom. Uporabno za tiste, ki želite bolje spoznati uporabnost tehnologije v marketingu, kreiranju izkušnje potrošnikov in novih storitvah s pomočjo tehnologije. Pričakujemo vas v sredo, 25. maja 2016, tokrat ob 17. uri (GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana, dvorana A). Člani DMS lahko brezplačno pripeljejo gosta. Prijavite se>>

V uvodnem delu bo Mitja Pirc (Pristop Poslovno Svetovanje) predstavil vprašanja, o katerih mora marketing razmišljati ob uporabi novih tehnologij. Strnemo jih lahko v naslednje sklope:

1. Usklajenost s poslovno strategijo in cilji, prvi incumbent vs izzivalec, pomen tehnologij za naš poslovni model in v katerem delu verige vrednosti nastopa nova tehnologija
2. Ločevanje med novo tehnologijo in buzzwordi ter kako ujeti timing za novo tehnologijo/koncept
3. Potrebne prilagoditve organizacije in procesov ter potrebne nove kompetence
4. Razviti ali kupiti?, ena platforma ali best-of-breed approach
5. Nova tehnologija ni IT projekt, ampak poslovni projekt, ki mora generirati poslovno relevantno dodano vrednost.

V drugem delu srečanja bomo naprej spoznali najnovejši praktičen primer uporabe analitike za priporočanje marketinških aktivnosti v realnem času, integrirano s svojim klicnim centrom. Ko stranka pokliče, agent dobi predlog, kaj ponuditi, ki je statistično mnogo bolj verjeten, da ga bo stranka sprejela - govorimo o mikrosegmentaciji z visokimi stopnjami konverzije. Začetni rezultati Telekoma Slovenije kažejo neverjetne rezultate. Primer bosta predstavila Simon Furlan (Telekom Slovenije) in Bojan Prerad (SAS).

Srečanje bo nadaljeval Jure Lampe (SenLab), ki bo na preprost način predstavil priložnosti, ki jih prinašajo nove tehnologije, povezovanje naprav, senzorje. Na eni strani bo poenostavil toliko opevani Internet of Things. Na drugi strani bo pokazal, zakaj je poznavanje tehnologije in kaj vse omogoča nujno za dolgoročno preživetje podjetji, marketingašev. Zanimivo za vse, ki razumejo, da marketing niso zgolj komunikacije.

Da bo vsebina resnično odgovorila na vaša vprašanja, nam sporočite svoja pričakovanja v obliki konkretnih vprašanj, in sicer do 19. maja na naš elektronski naslov.  






DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem