[MESEČNO SREČANJE] Marketinški pospeški za leto 2018

08.11.2017
V Društvu za marketing Slovenije se že pripravljamo na vstop v leto 2018. Če želite dobiti marketinške pospeške za dober začetek prihodnjega leta, vabljeni na zaključno mesečno srečanje DMS, ki bo v ponedeljek, 27. novembra, ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >>PRIJAVA
Svoje štiri pospeške bodo delili izkušeni marketingaši, ki veliko berejo, ves čas spremljajo nove prijeme in trende ter znajo svetovati drugim. Pospešek je lahko ideja, knjiga, orodje, matrika, članek, akcija, ki je po mnenju govorca koristna za vsakdanje delo marketingašev. Na zadnjem letošnjem mesečnem srečanju boste slišali vsaj 12 takšnih pospeškov.

Ste odločeni, da naslednje leto ne boste stvari delali po ustaljenih procesih, ampak boste uvedli kaj novega? Potem vas 27. novembra vabimo v družbo DMS-jevcev in dobili boste kopico zanimivihi in uporabnih idej idej. Na koncu srečanja bo moral vsak udeleženec izbrati 4, ki jih bo skušal imprementirati pri svojem delu.


Pospešek je lahko ideja, knjiga, orodje, matrika, članek, akcija, ki je po mnenju govorca koristna za vsakdanje delo marketingašev.

Svoje pospeške bodo z nami delili Špela Žorž (Grey Ljubljana), Andraž Zorko (Valicon), Sašo Palčič (Madwise) in Rok Stritar (Oksip). V 90 minutah boste dobili vsaj 12 idej za vaše delo - največ marketinškega pospeška v najkrajšem možnem času za uspešno 2018.
 
 
       
PRIJAVA

Udeležba na dogodku je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat letno na dogodek pripelje GOSTA.






Kdo so gostje zaključnega mesečnega srečanja v letu 2017?

Špela Žorž je v več kot 16 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko in naročniško. Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk. Danes je direktorica agencije Grey Ljubljana.

Andraž Zorko je ustanovitelj in partner v družbi Valicon. Pri svojem delu se ukvarja z raziskovanjem potrošnikov, znamk, oglasov, medijev, izdelkov in storitev ter na podlagi raziskav svetuje svojim strankam. Ukvarja se z najrazličnejšimi mediji, od časopisov pa vse do najsodobnejših digitalnih medijev.

Sašo Palčič je direktor agencije Madwise, v svetu marketinga aktiven že od leta 2005. Zadnja leta deluje predvsem na področju digitalnega marketinga, s poudarkom na snovanju spletnih strategij ter performance marketinga. 

Roka Stritarja je ljubezen do podjetništva po 12 letih dela na fakulteti odnesla podjetniške vode. Danes svoj čas posveča razvoju lastnega podjetja Kibuba d.o.o. in samostojnemu predavateljskemu in svetovalnemu delu v podjetjih in organizacijah.


DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem