[MESEČNO SREČANJE] Program zvestobe – nuja ali nepotreben strošek?

08.02.2017
Zvestoba kupcev je za vsakega marketigaša izjemno pomembna, zato jo cenimo, negujemo, nagrajujemo, skratka počnemo vse, da jo ohranimo. A naša zvestoba je ves čas na preizkušnji - z vseh strani na nas prežijo izzivi, da poizkusimo nekaj novega, drugačnega. Konkurenčna obljuba in njeno preseganje so največja garancija za zvestobo in del izpolnjevanja obljube so tudi programi zvestobe. Zvestobi smo namenili februarsko srečanje, ki ga v ponedeljek, 20. februarja ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana) pripravlja Sekcija za direktni marketing in prodajo pri DMS. V 90 minutah si bomo pogledali bogate izkušnje velikih in malih podjetij - Mercator, Merkur, Helen Doron English - pri grajenju in upravljanju (programov) zvestobe. Vsebinski uvod v srečanje bo pripravila Maja Golob (Spago). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta>> PRIJAVA





Ponudniki lahko za zvestobo največ naredijo s tem, da je naša nakupna in uporabniška izkušnja optimalna oz. celo več kot optimalna. Konkurenčna obljuba in njeno preseganje so največja garancija za zvestobo. Del izpolnjevanja obljube so tudi programi zvestobe. Svoje izkušnje bodo z nami delili:

Predstavljeni bodo naslednji primeri:
  • Mercator: 18 za 18 . In Pika.
  • Merkur: Kako povečati zvestobo Mojstrov?
  • Helen Doron English: Kakšni so cilji in koristi programa zvestobe?
      
Andreja Možina (Mercator), Maja Remic (Merkur), Geni Arh (Arhea), Vanja Žižmond
  • Mercator: 18 let izkušenj programa zvestobe v 18 minutah - "The best of Pika"
V prispevku bodo prikazane najboljše izkušnje 18 let programa zvestobe Pika. Izpostavljeno bo vse, kar so se pri zasnovi, izvajanju in spreminjanju programa naučili v 18 letih. Prisluhnite uspehom in tudi napakam programa zvestobe. Zakaj bi se sami učili 18 let? Primer bo predstavila Andreja Možina (Mercator).
  • Merkur: Kako povečati zvestobo Mojstrov?
V prispevku bo prikazano, kako so se v Merkurju lotili povečanja zvestobe svojih pravih Mojstrov. Kako so spoznali svojo ciljno skupino, katere ugotovitve so jih presenetile, kako so spremenili poslovno sodelovanje z njimi, kakšni izzivi jih vse čakajo za nadaljnji razvoj partnerskega sodelovanja. Koristno za vse, ki svoje storitve razvijate s partnerji. Primer bosta predstavili Maja Remic (Merkur) in Geni Arh (Arhea).
  • Helen Doron English: Kakšni so cilji in koristi programa zvestobe?
Na primeru franšize HDE, ki deluje v zelo konkurenčnem okolju, bomo spoznavali, kakšnim ciljem sledijo oz. katere izzive lahko rešujejo programi zvestobe. Kako doseči, da kupci ostanejo tudi po koncu prvega obdobja "uporabe" storitve, kako doseči ponovno prijavo pred iztekom obdobja, kako zagotoviti priporočila med kupci, kako povečati vrednost kupca, kako podaljšati obdobje uporabe in kako dobiti nove nosilce franšize? Primer bo predstavila Vanja Žižmond.

Pričakujemo vas v ponedeljek, 20. februarja ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta.






DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem