[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing in sponzorstva – osvajanje novih trgov

13.09.2017
V  septembru že tradicionalno organiziramo mesečno srečanje na temo športnega marketinga in sponzorstev. Mesečno srečanje bo 25. septembra ob 17. uri na GZS (Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Letos bomo govorili o športu oziroma športnem marketingu in sponzorstvih kot kanalu za osvajanje novih trgov ali kanalu za vzdrževanje obstoječih trgov. Uvod v mesečno srečanje bo naredil Tomaž Ambrožič (Sport Media Focus), nato pa bomo predstavili uspešne zgodbe mednarodnih športnih sponzorstev. Na dogodku bodo sodelovala podjetja Gorenje, Zavarovalnica Sava in Adria Mobil, Novo mesto. >>PRIJAVA
Tomaž Ambrožič (Sport Media Focus) športa ne vidi kot klasično oglaševalski platformo. Zakaj? »Ker so športni navdušenci prežeti s strastjo in pričakovanji. Športne arene niso samo igrišča. So prostori, v katerih navijači živijo, sanjajo, skačejo od veselja in jokajo. Športne dogodke se pričakuje z nestrpnostjo, z navdušenjem, občasno tudi z razočaranjem. Blagovne znamke, ki vstopijo v šport, postanejo del okolja, v katerem živijo športni navdušenci. Če jo razumejo, postanejo del igre, del navijaške skupnosti, del čustev. Tudi osvajanje novih tržišč povezano s čustvi, s tem, kako se predstaviš, kako nagovarjaš neznano okolje ...« svoj pogled predstavi Tomaž Ambrožič in doda, da so v Sloveniji mednarodne znamke to razumele in zlezle Slovencem »pod kožo«. Kako torej šport uporabiti za mednarodno širitev? To bo tema tokratnega mesečnega srečanja.
 
Na mesečnem srečanju bodo svoje uspešne mednarodne športno-marketinške zgodbe predstavili predstavniki treh slovenskih podjetij:
 
Neil Morley, direktor trženja za BZ Adria Mobil, bo predstavil "World Class Partner Program" in pokazal, kako Adria Mobil z izbiro in uporabo partnerjev iz sveta športa globalno promovira svojo blagovno znamko. Pokazal bo štiri učinkovite primere različnih partnerstev, ki so bili izbrani za promocijo Adriinih vozil kot odlično oblikovanih, zanesljivih in kvalitetnih počitniških vozil, ki so kot nalašč za kamperski način življenja.
 
Alenka Potočnik Anžič, direktorica tržnega komuniciranja za BZ Gorenje, bo razkrila, s kakšnimi cilji in kako načrtujejo aktivacijo svojih sponzorskih aktivnosti na področju rokometa v Sloveniji in tujini. Osrednje teme predavanja bodo povezava s prodajnimi cilji, kako se mednarodni dogodki uporabljajo za trženje na različnih trgih in kako bodo spremljali uspešnost svojih sponzorskih aktivnosti.
 
Gregor Lednik, direktor tržnega komuciranja v Zavarovalnici Sava, bo na mesečnem srečanju prikazal, kako podjetje povezuje svoje nogometno udejstvovanje v dveh državah - v Sloveniji in na Hrvaškem. Kako podjetje meri uspešnost sodelovanja z obema državnima prvakoma, kaj jim sodelovanje z NK Rijeka prinaša na Hrvaškem in kako so vpletli svoje zaposlene, da na območju celotne Slovenije živijo vijol'čno barvo?

Odgovore na vprašanja dobite 25. septembra ob 17.00 na mesečnem srečanju članov DMS.

  





DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem