[MESEČNO SREČANJE] Uspešni B2B marketinški prijemi

11.02.2018
Februarsko mesečno srečanje bomo posvetili B2B marketingu. Zadnji ponedeljek v mesecu bomo predstavili štiri konkretne primere, kako slovenska B2B podjetja uporabljajo zelo različne marketinške kanale - od "klasičnih" B2B kanalov, kot je sejem, do bolj inovativnih, kot so spletna družbena omrežja in spletna trgovina. V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 26. februarja, ob 17.00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >> PRIJAVA
V lanskem letu smo na enem izmed srečanj Sekcije za B2B marketing ugotavljali, da izzivi B2B in B2C marketinga pravzaprav niso tako zelo različni. Meje med B2B in B2C marketingom so čedalje bolj zabrisane in številne prakse se kot uspešne izkažejo v obeh okoljih. Zato februarsko mesečno srečanje ni namenjeno samo tistim, ki delujete na medorganizacijskih trgih, zanimivi primeri iz B2B sveta so namenjeni vsem, ki si želite izboljšati učinkovitost marketinških kanalov.

Maja Tomažin (Knauf Insulation): Učinkovita uporaba družbenih omrežij v B2B poslovanju – praktične izkušnje

Gostja bo na mesečnem srečanju predstavila, kako v Knauf Insulation uporabljajo družbena omrežja. Čeprav podjetje deluje  v B2B okolju, ima v svojem naboru orodij vključena spletna družbena omrežja LinkedIn, Pinterest, Facebook, Twitter … Kako v B2B uporabljati vse te platforme za kreiranje zavedanja, prodajnih sledi in novih poslovnih priložnosti? Slišali bomo nekaj praktičnih izkušenj in napotkov.

Julija Maček (3D Art): Kako izboljšati iztržek sejemskega nastopa?

Sejmi so v B2B okolju še vedno pogost komunikacijsko-prodajni kanal. V prispevku bo Julija Maček (3D Art) pokazala nekaj najpogostejših napak, ki jih naredijo podjetja, ko se lotijo nastopa na sejmu in same priprave sejemskega prostora. Gostja bo na osnovi poznavanja številnih sejemskih nastopov slovenskih B2B podjetji prikazala, kako doseči dober rezultat z nastopom na sejmu. Katere so napake, ki jih delamo marketingaši, ko smo vključeni v pripravo sejemskih nastopov? Koristno za vse, ki uporabljajo sejemske nastope za komunikacijo s partnerji, iskanje novih kupcev, predstavitev ponudbe …

Martina Gajšek (RLS Merilna tehnika): Spletna trgovina v B2B

RLS Merilna tehnika je inovativno podjetje, ki razvija senzorje za natančno zaznavanje premikov motorjev. Pot od pridobivanja kontakta do prvega posla običajno traja 3 leta, zato je njihov ključni fokus na stalnem izboljševanju procesov in pridobivanju novih kontaktov. S spletno trgovino so strankam poenostavili način izbire pravega izdelka, omogočili enostavno sestavljanje sicer zapletenih kod za naročanje, izboljšali dostopnost in dobavljivost prvih izdelkov, ki jih stranke potrebujejo za testiranje in s tem začeli pridobivati kvalitetne prodajne kontakte.

Irena Čebulj (Gorenjska banka): Kako s povezovanjem do vrhunskih vsebin za stranke?

Vsebinski marketing v dolgih nakupnih procesih igra izjemno pomembno vlogo. V Gorenjski banki so prepoznali njegovo vrednost in se priložnosti lotili na inovativen način - skupaj s partnerji so vzpostavili portal Banka za podjetnike. Irena Čebulj nam bo predstavila, kako poteka in kakšne rezultate prinaša vsebinski marketing, ki njihovim potencialnim in obstoječim strankam ponuja odgovore na celoten spekter finančnih izzivov in vprašanj.

PRIJAVA

Prijava na dogodek je za člane DMS brezplačna.






Preberite naše B2B vsebine:

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem