[MWO 2016] Osredotočenost na kupca in digitalna transformacija marketinga

13.06.2016
Pristop v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije predstavlja izsledke kvantitativne raziskave Mind Wide Open, izvedene spomladi 2016 med 103 slovenskimi marketinškimi direktorji. Med drugim je raziskava pokazala, da je marketing v 2016 usmerjen v rast in predvsem v kupca in kar 63 % podjetij trdi, da je strategija, usmerjena v kupca, ključ do uspeha. Raziskava je bila premierno predstavljena na 21. Slovenski marketinški konferenci (SMK), tu pa objavljamo celotno poročilo raziskave. 
Med glavnimi poudarki vodje raziskave izpostavljajo:
  • Če so se v 2014 v marketingu še ukvarjali z bojem za preživetje, so v 2016 usmerjeni v rast in predvsem v kupca.
  • Rastejo tudi marketinški proračuni, predvsem pa se povečujejo digitalni marketinški proračuni.
  • 63 % podjetij trdi, da je strategija usmerjena v kupca ključ do uspeha, predvsem do povečane prodaje in zadovoljnih kupcev. 
  • Ključne ovire na poti do zagotovitve odlične kupčeve izkušnje na vseh stičnih točkah so tehnične narave (IT v več kot 70 % sodelujočih podjetij ne sledi zahtevam marketinga po naprednih tehnoloških rešitvah) in procesne narave (premajhno sodelovanje med oddelki znotraj podjetja).
  • V digitalni transformaciji marketinga je večina slovenskih podjetij šele na začetku poti. 
  • Glavne ovire na poti digitalne transformacije predstavljajo pomanjkanje znanja in kompetenc, medoddelčnega sodelovanja in finančnih rešitev.
  • So pa podjetja, ki so že konkretno zakorakala v digitalno transformacijo, poslovno bolj uspešna. 
  • Najboljši med anketiranci se marketinga lotevajo bolj strateško, uporabljajo več naprednih marketinških orodij, imajo bolj razvito infrastrukturo in merijo učinke na več nivojih.


Celotno poročilo preberite tukaj.










Datoteke
acrobatMWO 2016 Poročilo [3,655.14 KB]

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem