[MWO 2017] Kako postati h kupcu usmerjeno podjetje v digitalnem svetu?

19.06.2017
Pristop v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije predstavlja izsledke kvantitativne raziskave Mind Wide Open, izvedene spomladi 2017 med 112 slovenskimi marketinškimi direktorji.  Med drugim je raziskava pokazala, da se marketing zaveda pomebnosti osredotočnosti na kupca, a da kljub velikemu številu podatkov, kupcev še vedno ne poznajo tako dobro, kot bi si želeli. Raziskava je bila premierno predstavljena na 22. Slovenski marketinški konferenci (SMK), tu pa objavljamo celotno poročilo raziskave.
 Med glavnimi poudarki vodje raziskave izpostavljajo:
  • Podjetja se vse bolj zavedajo pomembnosti osredotočenosti na kupca, v 42% je osredotočenost na kupca že umeščena v poslovno strategijo podjetja.
  • Med glavnimi marketinškimi cilji v letu 2017 podjetja izpostavljajo: krepitev blagovne znamke (47%), povečanje prodaje (45%), povečanje tržnega deleža (29%) in skrb za zadovoljstvo kupcev (27%).
  • Podjetja zbirajo velike količine podatkov, a ocenjujejo, da kljub različnim virom in veliko količino podatkov slabo poznajo kupce.
  • Ugotovili so, da podjetja podatkov ne izkoristijo zaradi slabe povezanosti med oddelki. Malo podjetij deli rezultate analiz z vsemi oddelki v podjetju.
  • Podjetja obvladajo analize podatkov, a ostajajo pri osnovi. 
  • 73% podjetij je v zadnjih letih povečalo investicije v nove tehnologije, a le 35% ima kompetence za izkoriščanje njihovega polnega potenciala.


Celotno poročilo preberite tukaj.


DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem