[MWO 2018] Kako se odzvati na spremembe na trgu in bolje inovirati s partnerji?

05.07.2018
Pristop v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije predstavlja izsledke raziskave Mind Wide Open, izvedene spomladi 2018 med 118 slovenskimi marketinškimi direktorji. Tema letošnje raziskave so bila partnerstva in ekosistemi, s katerimi spodbujamo razvoj podjetja in inoviranje. Tokrat nas je zanimala predvsem naklonjenost partnerskemu odnosu s tistimi, s katerimi podjetja že sodelujejo, vendar je njihov odnos predvsem v duhu »dobavitelj – kupec«. Raziskava je bila premierno predstavljena na 23. Slovenski marketinški konferenci (SMK), tu pa objavljamo celotno poročilo raziskave.
Izziv letošnje raziskave je bilo ugotavljanje, ali svoje dobavitelje jemljemo kot nekoga, ki nam samo dobavlja zahtevane izdelke in/ali storitve, ali pa z njimi gradimo partnerski odnos. Glede na to, da lahko sprememba odnosa do dobaviteljev pozitivno vpliva na pospešitev inoviranja, nas je prav tako zanimalo, kaj podjetja ovira pri tem, da bi takšen odnos vzpostavila kot nekaj vsakdanjega. 

Ključne ugotovitve v raziskavi so:
  • Podjetja na slovenskem trgu že izkušajo disrupcije.
  • Na strateški ravni podjetja že nagovarjajo disrupcije.
  • Organizacija ne uspe slediti strategiji.
  • Aktivnosti na področju inoviranja so reaktivne in prepočasne.
  • MKT še ni zadolžen za identifikacijo partnerjev, vendar si želi biti.
  • Najboljši so bolj aktivni inovatorji, imajo podporo vodstva, MKT sodeluje pri strateških aktivnostih, povezanih z disrupcijami in dosegajo boljše rezultate.
Celotno poročilo preberite tukaj.











DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem