[POLETNO BRANJE] Blagovne znamke

02.08.2017
DMS tudi med poletjem skrbi, da nekoliko razgibate svoje marketinško razmišljanje. Tokrat smo za vas pripravili pregled vsebin o blagovnih znamkah, ki smo jih pripravljali v prvem delu leta. Preverite, kaj je o spremembah pri upravljanju blagovnih znamk na Marketing TOPX-u povedala strokovnjakinja za strateški marketing Petra Čadež, o kateri zanimivi tematiki smo se pogovarjali s tržnim raziskovalcem in predavateljem dr. Andrejem Pompetom, preberite pa tudi edinstveno zgodbo podjetja Kaaita, ki s celostnim pristopom h grajenju in razvijanju blagovne znamke dosega odlične rezultate.

[UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK] Ne z blagovno znamko, ukvarjati se moramo z našimi potrošniki
Spremembe. Kako pogosto slišimo (marketingaši) to besedo? A navadite se, v prihodnje jo bomo še več. Petra Čadež se je na aprilskem izobraževanju Marketing TOPX poglobila v spremembe pri upravljanju blagovnih znamk. In ravno to je področje, ki so ga spremembe popolnoma obrnile na glavo. Krmilo so predale v druge roke, blagovne znamke vodijo potrošniki. Ali lahko marketingaši vodimo njih?
  Preberi več  



[INTERVJU] Dr. Andrej Pompe: Zaradi znamke mesta je lahko steklenica vode v Parizu dražja kot v Podgorici
Dr. Andrej Pompe je avtor knjige Znamka mesta - obsežne in edinstvene študije pozicije mesta v konkurenčnem okolju. V intervjuju za DMS pojasnjuje, kaj pravzaprav znamka mesta pomeni, kako jo zaščititi in kaj se lahko iz znamčenja mesta naučijo tudi podjetja.
  Preberi več  



[NAVDIHUJOČA ZGODBA] Ko se srečata kreativnost in poslovna žilica

Na aprilskem marketinškem zajtrku smo prisluhnili zgodbi Alenke Repič. Zgodbi, katere temelj je ... zgodba. V pogovoru je Alenka razkrila, kako zelo pomembna je zgodba za uspeh blagovne znamke in kako pomembno je, da podjetje tej zgodbi sledi v sleherni točki svojega delovanja.
  Preberi več  



[INTERVJU] Ivo Radaković (A1 Slovenija): Spremljati moramo, kaj počnejo otroci

Veliko časa porabimo za odnose s promotorji med potrošniki, hkrati pa imamo v Sloveniji več kot 600 zaposlenih, izpostavlja Ivo Radaković in opominja: »Nemogoče si je želeti boljšo promotorsko bazo, kot je ta.«
  Preberi več  



[VIDEO] 22. SMK - Kevin Gaskell: Kaj je potrebno, da podjetje doseže poslovni uspeh?

S Kevinom Gaskellom, predavateljem in poslovnim svetovalcem, ki je skrbel za prenovo številnih mednarodno priznanih blagovnih znamk (BMW, Porsche) smo se pogovarjali, kako postaviti strategijo blagovne znamke, kakšni so koraki za poslovni uspeh podjetja in ali je marketing zgolj služba ali način življenja?
  Ogled videa   



Kaj poleti bere DMS?

V DMS smo pripravili priporočila naslovov knjig članov upravnega odbora DMS, svoje predloge pa ste z nami delili tudi člani DMS




Preverite tudi vsebine DMS, ki se dotikajo zbiranja, upravljanja in analize podatkov ter uporabe podatkov za marketinški uspeh v digitalnem okolju.




DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem