[POLETNO BRANJE] Data driven marketing in digitalno okolje

18.07.2017
Zbiranje, analiziranje in uporaba podatkov. Še nekaj let nazaj si s temi pojmi marketingaši nismo pretirano belili glave, v sodobnem okolju pa nam je bolj ali manj jasno, da brez podatkovne analitike marketinški oddelki ne bodo več zmogli opravljati svojih nalog. Vsaj ne učinkovito in z dobrimi rezultati. S podatkovno analitiko smo se v Društvu za marketing Slovenije v prvem polletju precej ukvarjali, na tem mestu pa vam ponujamo pregled vsebin, ki so nastale o tej temi.

[DATA DRIVEN MARKETING] Kako na podlagi podatkov spreminjati proces poslovanja podjetja?
Mitja Pirc (Indigo Consulting) in Uroš Cvetko (Zavarovalnica Triglav) se že vrsto let ukvarjata z zbiranjem in analizami podatkov. Na izobraževanju Marketing TOPX sta predstavila svoje izkušnje in udeležencem na celovit način prikazala, kaj vse je mogoče početi z dobro izbranimi in kakovostnimi podatki in kako na podlagi pravih analiz spreminjati poslovne procese podjetja.
  Preberi več  



[INTERVJU] Andraž Štalec (Red Orbit): Kako obvladovati digitalno okolje?
Digitalno okolje postaja čedalje bolj kompleksno za upravljanje. O pravilih, kako se strateško lotiti prisotnosti na digitalnih kanalih, smo se v zaključku lanskega leta pogovarjali z Andražem Štalcem (Red Orbit).
  Preberi več  




[IZZIVI DIGITALNEGA OKOLJA] Do strateškega nastopa v digitalnem okolju z učenjem in optimizacijo

Digitalno okolje se hitro spreminja in podjetja, ki želijo imeti na spletu močno prisotnost ter učinkovito investirati sredstva, se morajo znati prilagoditi trendom. Andraž Štalec (Red Orbit) in Iztok Franko (Vehicle Rent) pojasnjujeta, kako obvladovati sodobne digitalne kanale na način, da lahko podjetje doseže uporabnike, ki jih želi – ob pravem času in na pravem mestu.
  Preberi več  



[INTERVJU] Timo Eliott (SAP): Analitika je najpomembnejši poslovni proces

Timo Elliott je »inovacijski evangelist« podjetja SAP. Ena največjih prednosti njegove vloge je ta, pravi, da mu omogoča preživeti veliko časa s strankami, ki so njegov glavni vir strokovnega navdiha. Prepričan je, da učinkovit marketing zahteva redno sodelovanje s kupci iz prve roke, analitika pa je zanj najpomembnejši poslovni proces v organizaciji.
  Preberi več  




[INTERVJU] Simon Belak (GoOpti): Analitika bo vse bolj gnala ravoj in narekovala smer podjetij

Simon Belak je hacker, filozof in gledališki režiser, ki ravno to neobičajno kombinacijo za svoje analitično delo in 'outsiderstvo' nasploh prepoznava kot pomembno prednost. »Mislim, da je ključna poteza nenavezanost na neko fiksno identiteto«, pravi in izpostavlja 'outsiderski' način razmišljanja in analiziranja kot tisti, ki lahko deluje najbolj disruptivno.
  Preberi več  




Kaj poleti bere DMS?

V DMS smo pripravili priporočila naslovov knjig članov upravnega odbora DMS, svoje predloge pa ste z nami delili tudi člani DMS





DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem