[POLETNO BRANJE] Digitalni marketing

23.07.2018
DMS tudi med poletjem skrbi, da nekoliko razgibate svoje marketinško razmišljanje. Tokrat smo za vas pripravili pregled vsebin o digitalnem marketingu, ki smo jih pripravljali v prvem delu leta. "Digitala" smo se dotaknili z vidika uporabniške izkušnje, razdelali vsebine, ki jih pripravljamo na digitalnih platformah, in podrobno preučili, katerih prijemov iz digitalnega sveta se poslužujejo B2B podjetja.
[ETIKA NA SPLETU] S svojim delom moramo biti zgled ostalim

Kako etični ste pri oglaševanju na spletu? Kaj lahko storite, ko se soočate z izzivi etičnosti? Matjaž Butara (Grey Ljubljana), Ines Markovčič (Mladina), Domen Savič (zavod Državljan D) in Matej Praprotnik (Radio Slovenija) so v pogovoru z različnih kotov oglaševalskega trikotnika osvetlili etične izzive na spletu. 


[MARKETING MEETUP] Manj oglasnih pasic, več vsebine

O domorodnem (nativnem) oglaševanju premalo govorimo. Nataša Mithans se je na zaključnem DMS dogodku leta 2017 z Giladom de Vriesom (Outbrain), Toddom Sawickijem (Zemanta), Denisom Jakinom (W3B) in Damjanom Avscom (Studio Moderna) pogovarjala o tem, zakaj deluje ... in zakaj bo vedno bolj pomembno.

[B2B MARKETING] Učinkovitost inovativnih prijemov v tradicionalnih B2B panogah

Čeprav B2B okolje velja za bolj tradicionalno, v njem podjetja učinkovito uporabljajo tudi nekatere bolj inovativne marketinške pristope. Na mesečnem srečanju smo zbrali štiri slovenska B2B podjetja, ki s sodobnimi orodji učinkovito pomagajo prodaji pri sklenitvi poslov z novimi strankami.

[VSEBINSKI MARKETING] Toliko, kot ste vložili v vsebino, vložite tudi v distribucijo

Predavanja Jasne Suhadolc (Virtua PR) so navadno zasedena do zadnjega kotička. Strokovnjakinja za vsebinski marketing namreč na strokoven, a razumljiv način opiše korake do učinkovitega vsebinskega marketinga, vse od začetka načrtovanja do merjenja učinkov. Ključne misli predavateljice smo zbrali v podrobnem zapisu.


[INTERVJU] Potrošnikov ne zanima delitev na online in offline

Na Slovenski marketinški konferenci v maju 2018 smo se pogovarjali z Ivanom Kovačevićem, direktorjem digitalnega marketinga v agenciji Bruketa&Žinić&Grey. V svojem predavanju je pokazal nekaj zanimivih primerov uspešne združitve digitalnih in tradicionalnih pristopov do potrošnika.



DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem