[POLETNO BRANJE] Kaj priporočajo člani DMS?

04.07.2017
Še razmišljate o tem, katere knjige prebrati med poletnim dopustom? Če med priporočili za poletno branje članov UO DMS niste našli literature po vašem okusu, potem preverite, kaj v branje priporočajo člani Društva za marketing Slovenije. Med izbranimi deli se je znova znašlo nekaj izjemne strokovne in tudi nekoliko lažje literature. Uživajte v poletnem branju!

Divna Brkić Hendrickx (KLIPING):

Klemen Geršak (LES-MMS):
  • Yu-kai Chou: Actionable Gamification - Beyond Points, Badges, and Leaderboards. Ker je življenje igra in ker z igro dosežemo več, hitreje in lažje, je knjiga enega od začetnikov "gamification" principov zame "minibiblija". Verjamem, da to ni čisto nič povezano s tem, da sva oba rada igrala Diablo 2.
  • Khoi Tu: Superteams. Najraje se učim na praktičnih primerih in ko sem začenjal z vodenjem, me je ta knjiga postavila na pravi tir. Vpogled v nekaj uspehov znanih in manj znanih ekip. Hvala mojemu bratu za pravo darilo ob pravem času.
  • J. K. Rowling: Harry Potter and the Deathly Hallows. Nevihtni zaključek serije znanega srednješolca, ki ga vsaka generacija bere na svoj način. Če se kaj lahko naučimo od magičnega očalarja, je to vzdržljivost in strpnost.
  • Robert Harris: Fatherland: A Novel. To je knjiga zaradi katere sem postal fan Roberta Harrisa. Bolj zgovoren je njen slovenski naslov "Veliki rajh 1964". Kriminalka se namreč dogaja v fiktivnem svetu leta 1964, potem ko je drugo svetovno vojno zmagala Nemčija.
  • Robert Harris Imperium: A Novel of Ancient Rome. Sem fan Rimljanov in sem fan Roberta Harrisa. Knjiga za eno popoldne in vrečo čokoladnih napolitank.

Fedja Hvastija (ADVISERA):

Knjiga, ki se me je najbolj dotaknila:
Knjiga novinarja in kolumnista New York Timesa, ki ogromno psihologije in sociologije postavi v zanimiv kontekst - življenjsko zgodbo dveh različnih oseb, od spočetja do zadnjih dni. Vmes se dotakne politike, podzavesti, pomembnih in banalnih življenjskih odločitev, medosebnih odnosov ... V marketingu je vedno večja tendenca, da ljudi ocenjujemo kot pripadnike segmenta A, ki jih je zanimal izdelek X, zato je bil obširen in poglobljen pogled v osebno in zasebno zabaven in zanimiv.
 
Knjige, ki bi jih moral prebrati vsak marketingaš ...

...so bile naštete že 100x in se strinjam. Kottler, Cialdini, Ariely, Kahneman, Gladwell.... vse nujno. Ena, ki mogoče ni priplavala na površje:
Predstavi pristop do prodaje (in celotne identitete podjetja), ki v veliki meri nasprotuje splošno sprejetim prodajnim "resnicam". Marketing ne more obstajati brez prodaje in pomembno je se je naučiti vsaj toliko, da lahko skupaj s prodajniki razvijemo celovit pristop do kupca.

Nekomu, ki ga mentoriram, bi priporočil najprej 2 kratki knjigi:
Največkrat pri ljudeh vidim dva problema. Prvič, da se ne spravijo v akcijo in drugič, da svojih aktivnosti ne znajo usmerjati na način, ki bo za sabo pustil nek pomemben rezultat. Res, da knjige niso rešitev za ta problem, ampak vse, kar pomaga, je dobrodošlo. Šele ko prenehaš s prelaganjem stvari na jutri in ko se ne sprijazniš s tem, da delaš nepomembne stvari, lahko dejansko s pravim "mindsetom" prebereš vse priporočene knjige in od tega nekaj odneseš.
 
Plan za to poletje? Računam na kakšnih pet knjig, začel bom z:
Se mi zdi, da jo je enkrat opeval prav Cialdini. Po nekaj histeričnih letih v marketingu in velikih spremembah v osebnem življenju (otrocih) je čas, da se malo ustavim in pogledam vase. Knjiga se osredotoča na koncept kognitivne disonance, psihološkega "kratkega stika", ki nam najpogosteje preprečuje, da se odločamo preudarno in naknadno ocenimo svoja dejanja. Ko gremo sami v rdečo luč, smo bili prepričani, da bomo ujeli rumeno, pa saj mogoče smo celo jo in ni bilo nevarnosti. Ko gre v rdečo nekdo drug, je sebičen idiot, ki ogroža okolico.

Sandra Kecman (BISNODE):

Mateja Videčnik (ARHEA):

Raziskovalni projekti zahtevajo stalno izobraževanje na področju psihologije, potrošnikov, marketinga, vplivanja, delovanja možgan, zato mi bo poletni čas krajšala knjiga:
Za rojstni dan sem od prijateljice prejela želeno knjigo:
  • Ivana Djilas: HišaPar strani je že prebranih, ostale čakajo na poletni oddih.
Ker najstniško hčer zelo zanimajo psihološke-sociološke teme, bova čez poletne počitnice prebrali:
Zadnje tedne se intenzivno posvečam tudi psihoterapevtskim projektom, zato bo v moji torbi za plažo tudi čisto svež priročnik:
Zelo pa se veselim tudi prebiranja lani izdane knjige:



DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem