[POLETNO BRANJE] Kaj priporočate člani DMS? (1. del)

21.06.2018
V zadnjih dneh smo člane Društva za marketing Slovenije povabili, naj z nami delijo svoje predloge za poletno branje. Iskreno se zahvaljujemo za zares širok nabor vsebin, ki je prispel v naš poštni nabiralnik! V prvem delu delimo predloge Sandre Kecman (Bisnode), Edite Krajnović (Mediade), Maruše Grah (Stryia) in Gregorja Cuzaka. Vaše predloge nam lahko še vedno pošljete na info@dmslo.si in z veseljem jih bomo delili. Pričakujete lahko vsaj še tri nadaljevanja.
Sandra Kecman (Bisnode):

Knjige:
Podcasti:
Izobraževanja:

Edita Krajnović (Mediade)
  • Angela Duckworth: Predanost - moč strasti in vztrajnosti v življenju in pri delu. Knjiga profesorice psihologije, ki je našla smisel v življenju: da svoje znanje uporablja za to, da bi pomagala otrokom uspeti v življenju. In – če preberemo knjigo, pomaga tudi nam, odraslim.  Štejeta strast in vztrajnost. Kopica poučnih konkretnih primerov in raziskav. V slogu pisanja Malcolma Gladwella, ki je komentiral, da je »…Predanost prepričljiv odgovor vsem zagovornikom IQ.«
  • Michel Serres: Palčica. Preden začnemo kogarkoli karkoli učiti, ga moramo poznati. Kdo pravzaprav danes hodi v osnovno šolo, v srednjo šolo, na univerzo? Palčica je Serresov (filozof, matematik, zgodovinar znanosti) vzdevek za študentko, dijaka, najstnico, šolarja – za mlade, ki z zavidljivo hitrostjo s palcema pišejo sporočila in jih pošiljajo iz pametnih telefonov. V prevodu Nadje Dobnik, Hiša poezije in študentov Filozofske fakultete. Knjiga, ki bi jo morali prebrati vsi odrasli, še posebej starši najstnikov. 
  • Andrej Pompe: Znamka in znamčenje. Ker je treba znanje o znamčenju razvijati in vedno znova obnavljati in širiti.
  • Mitja Tuškej: Brez frendov ni brendov. Ker tako je. In Mitja izjemno utemelji, zakaj. Vključno z doživetimi situacijami, ki se še vedno dogajajo pri presoji del in aktivnosti strokovnjakov, ki razvijajo brende. »Ker je žena predsednika uprave rekla, da je glasba v oglasu res čisto mimo….«
  • Zoran Jelenc: Vseživljenjskost učenja in izobraževanje odraslih. Ker »Analfabet prihodnosti ne bo tisti, ki ne bo znal brati, temveč tisti, ki se ne bo znal učiti.« Misel futurista Alvin Tofflerja je le ena od pomenljivih, nam pa knjiga pomaga razumeti, kaj v resnici pomeni vseživljenjsko učenje, ki se začne v mladosti. In ni učenje odraslih, temveč mnogo več. Začenši s podjetnostjo.
  • MQ revija Združenja Manager, številka 41, julij 2018. Ker odpira izzive, s katerimi se soočamo: Slovenija ima za 20 % nižjo produktivnost od evropskega povprečja, hkrati pa smo po poročilu WEF po indeksu človeškega kapitala v svetovni špici, 9. med 130 državami. Ker Aljoša Bagola piše o kakovosti, ki se začne z odnosom, Miha Klinar s soavtorji je pripravil odličen članek o dizajn managementu in še nekaj poslastic bo. V juliju bo objavljeno na portalu ISSUU.
  • Vihar v glavi. Predstava v Lutkovnem gledališču Ljubljana, režiser Primož Ekart, igralci: mladi. Predstava o možganih mladih in odnosih z njimi, za katero bi bilo zdravilno, da si jo ogledamo vsi odrasli, še posebej starši najstnikov. Priporočen družinski ogled. Izjemno. In čisto prenizka vstopnina, 5 evrov. Ni čudno, da je ves čas razprodano.  
P.S. Verjamem pa tudi v redno branje časopisja.

Maruša Grah (Styria)

Za branje:
  • Simon Sinek: Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don't. Od človeka, ki nam je rekel, naj začnemo z zakaj in ne s kaj. Slog knjige je podoben tistemu od še enega favorita, Malcolma Gladwella.
  • Molly Bloom: Molly's Game: The True Story of the 26-Year-Old Woman Behind the Most Exclusive, High-Stakes Underground Poker Game in the World. Knjiga, po kateri je Aaron Sorkin priredil scenarij in režiral fim. Fantastična zgodba o iznajdljivosti, hitremu vzponu in padcu ter stanju duha, kako nadaljevati tudi takrat, ko se ti vse postavi na glavo. Molly je carica.
  • Walter Isaacson: Leonardo da Vinci. Isaacson je eden boljših piscev biografij. Tudi zato ga je verjetno najel Steve Jobs, da je spisal njegovo. Enako poglobljena je tale, ki še ostaja na mojem bralnem seznamu.
  • Aristotel: Retorika. Začela že dvakrat, nekoč bom prišla do konca:) Ni za plažo, ker ti lahko pade na nogo, verjetno jo moraš "čekirati" kot ročno prtljago na letalu, a vseeno tudi po 2500 letih vredna pozornosti.
  • Tina Fey: Bossypants. Eden od mojih najljubših popkulturnih umov pripada Tini Fey. Bila je prva ženska, ki je postala »head writer« pri Saturday Night Live. V svoji dolgoletni karieri se upira temu, da bi s svojim humorjem posegla v prostaškost. Avdio različica knjige, ki jo pripoveduje sama, je prejela nagrado grammy. Ena boljših kritik knjigo opiše takole: »Once in a generation a woman comes along who changes everything. Tina Fey is not that woman, but she met that woman once and acted weird around her.«
  • Esther Perel: Mating in Captivity: Unlocking Erotic Intelligence. Belgijska psihoterapevtka Esther Perel me je navdušila s svojimi TED Talki. Na čudovito bogat način obravnava teme, o katerih bi se morali pogovarjati več. Priporočam tale TED talk za začetek.
Za poslušanje:

Gregor Cuzak 

Knjiga: John Coates: The Hour Between Dog and Wolf: How Risk Taking Transforms Us, Body and Mind. Ko vrhunski borzni posrednik z Wall Streeta zamenja stroko in postane nevroznanostvenik svetovnega formata, se zgodi čarovnija. Knjiga je zame eno najprijetnejših presenečenj. Toplo priporočam.

Film: Darkest Hour. Film prikazuje zgolj 2 meseca, ko je Churchill prevzel vodenje vlade in takoj tudi vstopil v vojno z Nemčijo. Višek filma je Churchillova "tržna raziskava", ko gre svoja stališča preverit med navadne ljudi. Briljantna naslovna vloga, izjemna dramaturgija, vredno vsake minute. 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem