[POLETNO BRANJE] Kaj priporočate člani DMS? (2. del)

02.07.2018
V zadnjih dneh smo člane Društva za marketing Slovenije povabili, naj z nami delijo svoje predloge za poletno branje. Iskreno se zahvaljujemo za zares širok nabor vsebin, ki je prispel v naš poštni nabiralnik! V drugem delu delimo predloge Maje Mežan, Tanje Mezga, Klemna Geršaka in Nastje Mulej. Vaše predloge nam lahko še vedno pošljete na info@dmslo.si in z veseljem jih bomo delili. 
Maja Mežan 
  • Debbie Millman: Brands and other noble pursuits - knjiga daje znamčenju čisto nove dimenzije in širšo sliko, ki jo lahko dobiš z vidika največjih dizajnerjev.
  • Vse knjige Malcoma Gladwella - ker nihče ne zna vedenje potrošnika opisati tako, kot ga opiše on.
  • Chouinard Yvon: The Responsible Company, Patagonia - ker družbena odgovornost ni samo trend, ampak se mora usidrati v zavesti in dejanjih vsakega podjetja.
  • Podcast Zakulisje.

Tanja Mezga (Gigodesign)
Sem tik pred dopustom in moj izbor je, kakopak, plažni. “Službene” knjige naj kar lepo počakajo na jesenske dni. Poletje je čas za odklop, kar nam na dušo in srce polaga tudi strokovna literatura. In ker nisem Bill Gates, nimam nobenega razloga za kršitev teh zapovedi.
  • Ker sem se z družino nedolgo tega preselila v lepo, novo hišo, zraven pa - razumljvo - pridelala tudi kredit; in ker sem tudi jaz mlada mama pri štiridesetih; je že skrajni čas za Hišo, pisateljice Ivane Djilas. Hvale vreden portet generacije 40-letnikov. Upam, da moje hiše ne čaka enaka usoda, čeprav sem tudi jaz otrok socializma. In upam, da me je študij ekonomije vendarle naučil dovolj. Je pa seveda tudi res, da ne delam v kulturnem sektorju in nisem prisiljena v prekarstvo. Skratka: Hiša je nujno branje.
  • Druga na kupčku je Sloveniologija Noaha Charneya, življenje v najboljši deželi na svetu in popotovanje po njej, ameriškega pisatelja in umetnostnega zgodovinarja, ki živi v mojem rodnem mestu, Kamniku. Življenje v Sloveniji je, pravi, najboljši “paket” oziroma razmerje "price/performance", na kar domačini radi pozabljamo. Obdela pa tudi stereotipe o Slovencih. Knjiga je torej tudi naše ogledalo. Pa ne selfi! Še en izjemen posameznik, ki je prišel od drugod in ima Slovenijo pogosto raje od Slovencev.
  • Tretja je knjiga nedavno preminulega THE chefa Anthonya Bourdaina, Kitchen Confidential, updated edition: Adventures in the Culinary Underbelly. Prvo izdajo sem navdušeno prebrala že pred leti, tokratna je posodobljena različica. Njegova slikovita zgodba se verjetno v precej delih res ponavlja, a je vse popotniške izkušnje dopolnil in so še bolj zanimive. Če ta meter, skladno z njegovim načelom “Your body is not a temple, it’s an amusement park, enjoy the ride!”, sploh še obstaja.

Klemen Geršak (Lesnina XXXL)

Letos ne bom "prodajal" literature. Letos bom izpostavil nekaj spletnih strani oz. mailing storitev, ki so prve in brez pomisleka dobile moje dovoljenje oz. soglasje za kontaktiranje po majski mrzlici.

  • Daleč največji openrate dajem e-novicam, ki jih prejmem od Statiste. Zakaj? Ker v vsakem emailu predstavijo zanimive izvlečkepresenetljive ugotovitve in pregled aktualnih tematik po svetu in Evropi v povsem enostavni obliki - dva velika grafa in dva majhna. S klikom na graf si lahko bralec prebere še njihov strokovni komentar prikazanih podatkov. Toplo priporočam!
  • Da ostajam na tekočem, kaj se v vseh vejah marketinga dogaja aktualno po svetu, sledim https://www.marketingweek.com/.
  • Za moj e-commerce lokalni firbec poskrbi večinoma Shopper's Mind Slovenija mailing.
  • Kot oče malega prestolonaslednika so zame zlata vredni preizkušeni nasveti mladih mamic, ko se odločam, kam naprej (na kavo, na izlet ali na dopust) ali pa nisem prepričan, kaj vse potrebujem. Zaupam tem petim puncam in prejemam njihove maile: http://kamzmulcem.si/.
  • Pepakura - modelarski hobi, ki lahko zaposli misli in prevzame fokus ne glede na starost in spol. Izberi modelček, natisni, razreži in sestavi/zlimaj, če zmoreš (npr. masko najljubšega superheroja). 

Nastja Mulej
  • Definitivno knjiga Predanost, ker potrjuje vse, kar vem o učenju veščin: Talent x trud = veščina, veščina x trud = dosežek. Moj oče je naredil povzetek knjige na 8 straneh, če ga želite prebrati, mi pišite na nastja@debono.si :)
  • In seveda Parallel Thinking, ker sem bila recenzentka prevoda. V kratkem bo izšla pri Mladinski knjigi v zbirki Esenca.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem