[POLETNO BRANJE] Kaj priporočate člani DMS? (3. del)

12.07.2018
V zadnjih dneh smo člane Društva za marketing Slovenije povabili, naj z nami delijo svoje predloge za poletno branje. Iskreno se zahvaljujemo za zares širok nabor vsebin, ki je prispel v naš poštni nabiralnik! V tretjem delu delimo predloge Manice Ferenc (Družina), Mihe Rejca (iPROM) in Roka Hrastnika (Sensilab). Vaše predloge nam lahko še vedno pošljete na info@dmslo.si in z veseljem jih bomo delili. 
Miha Rejc (iPROM)

Ker, podobno kot vsi ostali, precejšen del svojega življenja preživim v avtu, sem iskal način, kako si lahko ta “mrtvi” čas naredim koristen. Odgovor so podcasti, in sicer redno poslušam naslednje tri:

V vseh treh podcastih se z vedno znova zanimivimi sogovorniki prepletajo teme, kot so vodenje, trženje, podjetništvo, preizkušanje samega sebe, medsebojni odnosi – tako zasebni kot poslovni – in še mnogo drugega.


Rok Hrastnik (Sensilab)
  • CB Insights - Nudijo najboljše poglobljene analize in napovedi dogajanja v tehnološkem svetu ter na prehodu iz klasičnih segmentov v tehnološke segmente. Najboljši vir idej za bodoče strateške usmeritve.
  • Techcrunch - Neusahljiv vir tehnoloških startup novic, kjer zares vidiš, kako hitro se vse spreminja in kako se iz trenutka v trenutek dogajajo disrupcije na vseh področjih.

Manica Ferenc (Družina)

Še moj nasvet: knjiga ki jo morate prebrati to poletje je knjiga kanadskega avtorja Jordana Petersona: 12 pravil za življenje

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem