[POLETNO BRANJE] Kaj za letošnje poletje priporoča upravni odbor DMS?

02.07.2018
Svoje predloge za poletno branje so z nami delili tudi člani upravnega odbora Društva za marketing Slovenije. V nadaljevanju preverite, katere vsebine so v zadnjem obdobju najbolj navdušile predsednika UO DMS Mitjo Pirca, Natašo Mithans (Vareo), Leo Lipovšek (Blocktrade), Jako Kladnika (Marand), Aleksandro Brank (Abena) in Matjaža Grma (Adria Mobil). Vaše predloge lahko z nami še vedno delite na info@dmslo.si.
Mitja Pirc, predsednik upravnega odbora DMS
Nataša Mithans (Vareo)

Podcasti:
  • Reivionist History, Malcolm Gladwell – reinterpretacija preteklih dogodkov, ki so bili spregledani ali narobe razumljeni. Vpliv perspektive in javnega mnenja na izid dogodkov. Malcolm je odličen pripovedovalec.
  • The Turnaround, Hubspot – prenovljena verzija The Growth Showa, ki se tokrat posveča podjetjem in produktom, ki so bili tik pred pozabo, vendar so s pomočjo dobrih idej in predanih ljudi ponovno zablesteli.
Knjige:

Lea Lipovšek (Blocktrade) 
  • Peter Block: Flawless consulting  – tako imenovana konzultantska biblija na jasen in "common sense" način naslovi številna vprašanja, s katerimi se srečujejo ne samo poklicni svetovalci, ampak vsakdo, ki p(r)odaja znanje eksterno ali interno in želi imeti konstruktivne odnose. Ena najboljših knjig, ki sem jih kadarkoli prebrala. 
  • The Effortless experience: Conquering the new battleground for customer loyalty – za vsakogar, ki je morda že ugotovil, da njegove stranke ne cenijo in niso pripravljene plačati silnega impresioniranja, povsem drugače pa je, ko jim olajšamo življenje. Tudi s stroškovnega vidika zelo zanimiva knjiga. 
  • Alec Ross: Industries of the Future – če se tudi vi ukvarjate z razmišljanjem, kam gre tehnološki razvoj in katera znanja in kompetence bi bilo pametno (in profitabilno) nasloviti čimprej, je Ross pripravil odlično podlago – od robotike do digitalizacije finančnih trgov in genomike. 

Pa še manj strokovno, ampak izjemno uporabno za uravnoteženo zadovoljstvo: 

  • The Book of Life – projekt mojega najljubšega sodobnega filozofa Alaina de Bottona, ki na prijazen in neobsojajoč način razmišlja o številnih bolj ali manj družbeno sprejemljivih vprašanjih, ki se podijo po naših glavah. Super pomirjujoče branje :)

Jaka Kladnik (Marand) 
Aleksandra Brank (Abena) vsem, ki vas zanima ustvarjanje odlične uporabniške izkušnje, priporoča knjigo Shepa Hykena: Moments of Magic.

Matjaž Grm (Adria Mobil) svetuje, da med poletjem preberete knjigo Cynthie Montgomery: The Strategist: Be the Leader Your Business Needs.
Preverite tudi, kaj so člani UO DMS predlagali lani in predlani:

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem