[POLETNO BRANJE] Uspešne znamke in poslovne zgodbe

01.08.2018
DMS tudi med poletjem skrbi, da nekoliko razgibate svoje marketinško razmišljanje. Tokrat smo za vas pripravili pregled vsebin o blagovnih znamkah, ki smo jih zapisali v prvem delu leta. Preverite, kako o blagovnih znamka razmišlja eden izmed najvidnejših slovenskih direktorjev. Ugotovite, kako o blagovni znamki razmišljajo "HR-ovci". Preberite nasvete strokovnjakinje za upravljanje blagovnih znamk in spoznajte navdihujočo mednarodno zgodbo o uspehu slovenske blagovne znamke.
[MARKETINŠKI ZAJTRK Z ENZOM SMREKARJEM] Marketing mora stopiti iz balončka zadovoljstva

V Sloveniji ni veliko managerjev, ki tako zelo živijo marketinško miselnost, kot to pri svojem delu počne Enzo Smrekar. In morda se ravno v tem skriva recept za uspeh blagovnih znamk Droge Kolinska. Vsekakor pa je razgibana poslovna zgodba Enza Smrekarja polna dragocenih nasvetov, kako lahko z marketinško naravnanostjo dosegamo (naj)boljše rezultate.

[INTERVJU] Junakom dajem vsak dan vsak trenutek res celega sebe in občutek je fantastičen

Hurra Studios sta ustanovila in ga vodita Mic Melanšek in Rado Daradan. Mic je »prvi vizijonar« Malih junakov in mu največ pomeni “prazen list papirja” na katerem lahko razvija ideje in zapiše “prihodnost”. Rado pa je »prvi pozitivni pesimist« Malih junakov in mu največ pomenijo Micove ideje, ki so podprte z razmišljanjem o planu B.


[MARKETING TOPX] Razmišljajmo kot potrošniki, raziskave ne bodo pokazale vsega

Petra Čadež je strokovnjakinja za strateško upravljanje blagovnih znamk, ki ima za seboj uspešno dvajsetletno kariero v svetu telekomunikacij. Svoje bogate izkušnje danes uporablja pri delu v podjetju Atlantic Grupa, na aprilskem izobraževanju Marketing TOPX pa je pojasnila, katere so tiste spremembe, ki najbolj vplivajo na upravljanje z blagovnimi znamkami in na kaj moramo biti še posebej pozorni, ko razmišljamo o grajenju odnosa z našimi potrošniki.


[UPORABNIŠKA IZKUŠNJA] Poslušajte svoje stranke in ustrezno odgovarjajte na njihove izzive

Blagovne znamke rade trdijo, da v upravljanje odnosov s strankami investirajo veliko časa in denarja. Pa to delajo prav? V zadnjem času zelo veliko govorimo o zbiranju podatkov o naših strankah, na katerih temelji zbiranje prodajnih sledi in priložnosti. A podjetja pogosto pozabljajo te podatke uporabiti tudi za izgradnjo nadaljnjega odnosa s strankami, kar lahko kupce precej razočara.


[MARKETING IN HR] Vodič do privlačne znamke delodajalca

Že besedna zveza znamka delodajalca jasno sporoča, da se morajo pri njeni gradnji dopolnjevati kadrovska in marketinška znanja. Predstavljamo štiri korake, ki so osnova za začetek upravljanja z vašo (obstoječo) znamko delodajalca. Ja, to znamko zagotovo že imate, ne glede na to, kako aktivno ste se z njo do sedaj ukvarjali.


DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem