[PRESEŽKI PRVEGA POLLETJA DMS] Najbolj brano, najbolje ocenjeno in najbolj obiskano

10.07.2017
Poletni meseci pomenijo prelomnico. Za nami je prvi del leta, pred nami pa navadno delavno zelo pestra jesen, ki prinaša nove izzive. Med poletnim odmorom se zato pogosto ozremo nazaj in preverimo, kako uspešni smo bili v prvem delu leta, kaj smo storili dobro in kaj moramo izboljšati. Ekipa DMS je za vas na enem mestu zbrala ključne poudarke polletja, najbolj brane vsebine, najbolje ocenjena predavanja in tista, ki so vas v množičnem številu privabila na izboraževanja Marketing TOPX. Preverite presežke prvega polletja v DMS!
NAJBOLJ OBISKANI DOGODKI MARKETING TOPX

Upravljanje blagovnih znamk danes (Petra Čadež)

Spremembe. Kako pogosto slišimo (marketingaši) to besedo? A navadite se, v prihodnje jo bomo še več. Petra Čadež se je na aprilskem izobraževanju Marketing TOPX poglobila v spremembe pri upravljanju blagovnih znamk. In ravno to je področje, ki so ga spremembe popolnoma obrnile na glavo. Krmilo so predale v druge roke, blagovne znamke vodijo potrošniki. Ali lahko marketingaši vodimo njih?
   


Do strateškega nastopa v digitalnem okolju z učenjem in optimizacijo (Andraž Štalec, Iztok Franko)

Digitalno okolje se hitro spreminja in podjetja, ki želijo imeti na spletu močno prisotnost ter učinkovito investirati sredstva, se morajo znati prilagoditi trendom. Andraž Štalec (Red Orbit) in Iztok Franko (Vehicle Rent) sta na januarskem Marketing TOPX-u pojasnila, kako obvladovati sodobne digitalne kanale na način, da lahko podjetje doseže uporabnike, ki jih želi – ob pravem času in na pravem mestu.
  

Kako na podlagi podatkov spreminjati proces poslovanja podjetja? (Mitja Pirc, Uroš Cvetko)

Mitja Pirc (Indigo Consulting) in Uroš Cvetko (Zavarovalnica Triglav) se že vrsto let ukvarjata z zbiranjem in analizami podatkov. Na izobraževanju Marketing TOPX sta predstavila svoje izkušnje in udeležencem na celovit način prikazala, kaj vse je mogoče početi z dobro izbranimi in kakovostnimi podatki in kako na podlagi pravih analiz spreminjati poslovne procese podjetja.
  

NAJBOLJ BRANI ZAPISI Z DOGODKOV

Odgovornost kot znak samospoštovanja (Željko Ćurić)

Dr. med. Željko Ćurić v nagovoru članov Društva za marketing Slovenije: »Človek, ki sam sebi ni najvišja avtoriteta, bo imel hude težave z odgovornostjo.« Zapis o pomenu moči in avtoritete v poslu, ki izhajata iz samospoštovanja in odgovornosti za naša dejanja.
  

[DIREKTNI MARKETING] Ne pretiravajmo s popusti, ponudimo vrhunsko izkušnjo

Zvestoba kupcev je za vsakega marketingaša izjemno pomembna, zato jo cenimo, negujemo, nagrajujemo, skratka počnemo vse, da jo ohranimo. Kako to početi v obdobju, ko na naše kupce pritiska ogromno število dejavnikov in ponudnikov, ki ga nase vežejo z nižjimi cenami in enostavnimi rešitvami? 
  

[PRILOŽNOSTI V NEDIGITALNEM SVETU] Offline naj bi bil mrtev? Razmislite še enkrat!

Posvetili smo se vprašanju, ali je offline svet zares mrtev. Ali so marketinški prijemi, uporaba kanalov v nedigitalnem svetu sploh še smiselni? Digitalno okolje je resda dodobra spremenilo naše delo in razmišljanje, a hkrati ponudilo nove možnosti, kako offline svet učinkovito izrabiti za doseganje odličnih rezultatov.
  

NAJBOLJE OCENJENA IZOBRAŽEVANJA

Edinstvena analiza marketinga in prodaje skozi oči kupcev (Primož Hvala)

"Postavite se v glavo vašega kupca in iz tega izpeljite vaš načrt za marketing in prodajo," je eden izmed nasvetov, ki jih je na majskem Marketing TOPX-u udeležencem podelil Primož Hvala. Dolgoletni strokovnjak na področju marketinga in prodaje je natančno opisal, kako moramo razmišljati o svojem produktu ceni in odnosu s kupci, da bomo dosegali odlične rezultate.
    

Upravljanje blagovnih znamk danes (Petra Čadež)

Spremembe. Kako pogosto slišimo (marketingaši) to besedo? A navadite se, v prihodnje jo bomo še več. Petra Čadež se je na aprilskem izobraževanju Marketing TOPX poglobila v spremembe pri upravljanju blagovnih znamk. In ravno to je področje, ki so ga spremembe popolnoma obrnile na glavo. Krmilo so predale v druge roke, blagovne znamke vodijo potrošniki. Ali lahko marketingaši vodimo njih?
   


Kako ustvarjati dodano vrednost? (Nastja Mulej)

Junijsko izobraževanje Marketing TOPX je udeležencem predstavljalo prav poseben izziv. Predavateljica Nastja Mulej je pripravila zanimivo izobraževanje, v središču katerega je bila metoda izpodbijanja, s katero so udeleženci na svojih primerih in s skupinskim sodelovanjem ustvarili ideje z dodano vrednostjo.
  

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem