[SEKCIJA ZA DIREKTNI MARKETING IN PRODAJO] Kontaktni centri so ključna stična točka

21.09.2017
Na septembrskem srečanju Sekcije za direktni marketing in prodajo smo v ospredje postavili kontaktne centre in njihovo vlogo v organizacijah. Zgodbe iz prakse so predstavile Petra Knez Bahor (Zavarovalnica Triglav), Nada Drobnič (NLB), Katja Šajnovič (A1) in Maja Rozman (Komunala Kranj).
V zanimivem pogovoru so se gostje dotaknile različnih tem iz sveta kontaktnih centrov, debatirale so o spremembah, ki jih prinaša digitalizacija, predstavile način delovanja in konkretne izzive kontaktnih centrov v njihovih organizacijah, se dotaknile vprašanja, kakšni kadri so primerni za delo v kontaktnem centru ter kako upravljati s kadri, da bomo dosegali kar najboljše rezultate. V nadaljevanju predstavljamo nekaj najpomembnejših sporočil tokratnih gostij, podrobnejši povzetek pogovora pa je na voljo v naših Zapisih.

Osrednje sporočilo oziroma nasvet vodij kontaktnih centrov:

  • Katja Šajnovič (A1): »Mimo digitalizacije in izzivov, ki jih prinaša, ne moremo. Ne glede na razvoj digitalizacije pa bo človeški faktor ostal izjemno pomemben oziroma celo ključen in bo delal razliko v odnosu do naših strank.«
  • Nada Drobnič (NLB): »Premalokrat se zavedamo, koliko potenciala je v nas. Če bi se znali motivirati v razvoj teh naših potencialov, bi tudi tehnologijo znali uporabljati v smer, ki nam bo olajšala delo in izboljšala naše rezultate.«
  • Maja Rozman (Komunala Kranj): »Vsi tisti, ki boste iskali zunanje klicne centre, začutite srce in strast v klicnem centru, ni vse v nizki ponudbi.«
  • Petra Knez Bahor (Zavarovalnica Triglav): »Zelo sem vesela, da se kontaktni centri iz uokvirjenih škatel razvijajo v celoto, kjer je vedno bolj pomembna ekipa. Zagon, ki ga vidimo v kontaktnih centrih, prihaja iz ekipe. Samo z dobrimi medosebnimi odnosi bomo lahko to pozitivnost prenašali tudi na naše stranke.«

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem