[SMK 2017] Marketing feedforward - razkrivamo del programa

18.03.2017
V Sloveniji se marketingaši soočamo z ogromno izzivi, še bolje – z ogromno problemi. Na letošnji Slovenski marketinški konferenci ne bomo tarnali nad problemi, na SMK bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, tisti, ki rešujejo te probleme in so pripravljeni na marketinški jutri. Konferenca bo imela ključno vodilo: marketing feed forward*. Pokazali bomo, kako se prek problemov prebiti do ciljev in katere stvari je potrebno izpiliti, da bomo dosegali odlične marketinške rezultate. V Portorožu se bomo družili 30. in 31. maja in razkrivamo vam prve govorce. >> SMK
*Ne feedback - feedforward gleda naprej k svoji naslednji nalogi, je konstruktivni vodnik, kako se izboljšati. 



30. in 31. maja
bomo v Portorožu iskali izboljšave v marketingu. V ospredje bomo postavili tri kompetence, ki odlikujejo dobrega, najboljšega marketingaša.
  • Temeljne marketinške kompetence. Na SMK bomo pokazali dobre primere iz prakse, kako se v zdajšnjem okolju uporabljajo temeljni marketinški koncepti segmentacije, pozicioniranja, širitve portfelja, cenovne strategije, internacionalizacije, znamčenja ... Predavatelji bodo predstavili nove prijeme na teh temeljnih marketinških področjih.
  • Kompetence v rabi novih tehnologij. Če se bomo v prvi točki ukvarjali s temeljnimi marketinškimi področji, bomo v nadalljevanju pozornost namenili novostim v marketingu. Njihova rdeča nit je, da spremenijo temelje poslovanja podjetja, da konkurenčno okolje obrnejo na glavo. Kako v teh primerih sodeluje marketing, kaj mora ali lahko naredi, kje profitira, kje ima ključno vlogo … Govoril bomo o spremenjenih poslovnih modelih, ki delujejo v praksi, digitalizaciji, ki se je že zgodila, aktivnostih, utemeljenih v podatkih (data driven), ki že prinašajo rezultate in o izkušnji za kupca, ki prinaša njegovo zadovoljstvo in dobiček za podjetje.
  • Strateške kompetence. Te so kritični del poslovanja, saj omogočajo boljšo povezavo z vodstvom oziroma uresničevanje strateške funkcije v podjetju. Na SMK bomo pokazali, kaj je ključno za uresničitev marketinških načrtov, kako dokazujemo vrednosti za posel – s poudarkom na dobičkonosnosti, kako potrditi vrednost vodstvu podjetja, kako doseči, da imamo ključno mesto v uresničevanju poslovnih ciljev podjetja.

Na SMK bomo torej razmišljali o tem, kako mora biti marketing pripravljen na prihodnost in izzive, ki jih prinaša. Želite biti še boljši marketingaši? Pridite na Slovensko marketinško konferenco, da boste pripravljeni na marketinški jutri. >> Program konference (PDF)

Na poti v marketinški jutri nas bodo vodili priznani slovenski in mednarodni strokovnjaki, del programa predstavljamo v nadaljevanju.

  

Kevin Gaskell bo na uvodu v 22. SMK pokazal, kako je marketing gonilo sprememb, kakšne kompetence moramo imeti, in kako dokazovati svojo vrednost za vodstvo podjetja. Vsebinsko bogat govor bo temeljil na njegovem uspešnem managerskem delu, pri katerem je dosegel spremembe v poslovanju znamk, kot so Porsche, BMW, Lamborghini. Izjemno koristno za vse, ki hočete spremeniti, dvigniti svoj marketing še stopnico višje, narediti korak naprej v karieri, predvsem pa izvedeti nekaj nasvetov, kako zgraditi in upravljati največje svetovne blagovne znamke.            


Timo Elliot (SAP), 
Matej Čer (Avantcar) in Filip Sturman (Uber) bodo razlagali o tem, da se dandanes v poplavi informacij marketingaši vedno manj časa ukvarjamo s tem, da kupcem razlagamo o odličnosti naših produktov. Več časa namenimo temu, da mu ponudimo celostno in izvrstno izkušnjo. Govorili bomo o hitrosti sprememb v življenju naših potrošnikov, ki vplivajo na marketingaše. Če želimo, da marketing poganja podjetja, moramo te spremembe sprejeti in jih začeti uresničevati v svojih znamkah. Govorili bomo tudi o Ubru, podjetju, ki je zajahalo val sprememb. Spoznali bomo bistvo njegove strategije, v kateri bo lahko vsak marketingaš našel določen del, ki ga bo lahko implementiral tudi v lastno.

Ivo Radaković (Vip Mobile, Simobil) bo predstavil, kakšne spremembe je v konkurenčni industriji mobilne telefonije marketing doživel v želji po čimvečjem dobičku podjetja. Govoril bo o spremembi marketinških aktivnosti in celo o spremembi celotne organizacijske strukture marketinga, vse to v želji, da bi povečal profitabilnost podjetja in zadovoljstvo kupca. Zanimivo za vse, ki jih zanima, kako marketing prinaša finančno zadovoljstvo podjetja in hkrati zadovoljstvo potrošnikov.

Lovro Gruden bo na 22. Slovenski marketinški konferenci ekskluzivno predstavil rezultate raziskave Mind Wide Open, ki je potekala med slovenskimi marketinškimi direktorji. Letos se je raziskava ostedotočila na poti in načine, ki jih podjetja ubirajo, da bi postala čim bolj usmerjena h kupcem. Raziskava še posebej izpostavlja vlogo, ki jo pri tem igrajo zbiranje in uporaba podatkov o kupcu in uporabljena digitalna orodja. Razkrili bomo najbolj učinkovite pristope k naslavljanju potreb potrošnikov v digitalnem svetu in preverili, kako se izziva lotevajo slovenska in tuja podjetja. Če bi radi ugotovili, kaj morate storiti, da bi postali na kupca osredotočena organizacija, ter pogledali v prihodnost marketinga, ne zamudite predstavitve izsledkov raziskave MWO 2017.

Učili se bomo od najboljših v svetovnem merilu. Pogovor s štirimi mednarodnimi mojstri, – osebami, ki imajo izjemne, edinstvene izdelke, navdihujoče zgodbe in ki prodajajo globalno. Pogovor bo tekel o tem, kako so prodrli na tuje trge, kjer sploh niso bili poznani, kako je tekmovati z večjimi igralci, kako vstopiti na ogromen kitajski trg, kako sestaviti zgodbo, ki se prodaja, kako narediti celovit paket izjemne izkušnje za svoje kupce, kako se više cenovno pozicionirati … V pogovoru bodo s svojimi zgodbami, mednarodnim marketingom sodelovali priznani vinarji. Pogovor bo vodil Zenel Batagelj, Valicon.

Skrivnostno gost – imaš eno življenje. Tistega trenutka včeraj ni več. Izkoristi vsak trenutek, saj boš tako imel več od življenja. Izjemna osebna izkušnja slovenskega športnika, ki vam bo dala misliti in vam bo dala energije za naprej, ne nazaj. Feedforward. Obvezno za vse, ki želijo naprej.

Delia Dumitrescu (Trendwatching) bo prikazala najnovejše potrošniške trende s celega sveta in razložila, kako podjetja že danes izkoriščajo te trende za povečevanje svoje tržne moči, večjo interakcijo s potrošniki, razvoj novih storitev in boljšo izkušnjo za svoje kupce. Koristno za vse, ki iščete nove ideje, ki želite presenetiti konkurenco in navdušiti svoje potrošnike.
  

Aleš Pustovrh (ABC pospeševalnik) bo razlagal o tem, da so danes vse industrije disruptivne in da lahko konkurenti pridejo iz najrazličnejših smeri, od tam, kjer jih ne pričakujete in o katerih sploh niste razmišljali. Kako predvideti svojo konkurenco, kakšni so ti sodobni bojevniki in kako se odzvati? Nekaj odgovorov bo Aleš, ki vse te transformacije, disrupcije zadnja leta spremlja skozi več kot 500 zgodb startupov iz vsega sveta, predstavil na 22. Slovenski marketinški konferenci. 

Izjemna marketinška strokovnjakinja in govornica Monika Schulze (Zurich Insurance) bo pokazala, kaj vse je digitalni svet dejansko prinesel novega marketingašem. S primeri bo pokazala, kako narediti atraktivno znamko, ki se emotivno poveže s svojimi potrošniki. Govorila bo, kako kreirati zanimiv, zabaven in navdušujoč content v digitalnem okolju, kako marketingaši že uporabljajo tehnologijo za povečanje svoje učinkovitosti. Pokazala bo, kako danes marketing dokazuje svojo vrednost za posel, management in lastnike. Koristno za vse, ki imajo podobne želje oz. želite doseči podobne cilje. 

Dovolimo si ga opisati kot možgane v ozadju marketinške mašine podjetja, ki raste, se širi izven Slovenije in povečuje prihodke. Simon Belak (GoOpti) bo govoril, kako enostavna ali zapletena podatkovna marketinška analitika izboljšuje poslovanje podjetja. Pokazal bo primere, kako so zelo enostavni ukrepi (testiranje A in B verzij različnih elementov na spletni strani, sprememba besed v vprašalnikih za stranke…) prinesli očitne poslovne koristi podjetju GoOpti. To bodo primeri, ki jih lahko naredi vsak posameznik oz. tudi oddelek za marketing, ki ima 2 zaposlena. V drugem delu pa bo pokazal zapletenejše ukrepe, ki zahtevajo več analitike, več IT razvoj, a jih pri GoOptiju že danes uporabljajo. 

Matija Torlak (BigBang) in Andraž Štalec (RedOrbit) bosta ponudila nasvete, kako iz gore podatkov izbrati in analizirati tiste, ki bodo prinašale donosne poslovne odločitve. Zanimivo in koristno za vse, ki beležijo svoje interakcije s kupci in ne vedo, kako priti do dobrih operativnih odločitev, ki bi podjetju prinašale dobiček, kupcem pa boljšo nakupno izkušnjo in večje zadovoljstvo.

Enzo Smrekar (Atlantic Grupa), Bojan Radun (Bambi) in Matjaž Grm pa bodo odgovarjali na eno ključnih vprašanj, ki pestijo vse marketingaše, kako vodstvu podjetja prikazati vrednost marketinga?

Vse to in še več na 22. Slovenski marketinški konferenci 30. in 31. maja v Portorožu. Zagotovite si svoje mesto na konferenci in bodite pripravljeni na marketinški jutri!  >>PRIJAVA

Datoteke
acrobatSMK 2017 - Program [1,511.30 KB]

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem