[SMK 2017] Zbiramo primere izjemnih praks za 22. SMK

09.02.2017
Marketing in CMO v Sloveniji imamo veliko izzivov. Ali še bolje, veliko problemov. Ampak na SMK ne bomo govorili o problemih, o preteklosti. Na 22. SMK bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, ki implementirajo danes za jutri. Na 22. SMK bomo govorili za tiste in s tistimi, ki gredo naprej. Pokazali bomo, kaj je v marketingu treba izpiliti, narediti bolje takoj jutri. Program konference je vseh 22 let odprt za tiste, ki menijo, da imajo domači marketinški javnosti pokazati nekaj posebnega. Tudi letos iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Če se najdete v katerem od spodnjih področij, imate dobre poslovne/marketinške rezultate in želite svojo dobro prakso predstaviti na 22. SMK, pišite programskemu direktorju 22. SMK, Primožu Hvali: primoz.hvala@hsconsulting.si in povejte, zakaj je vaš primer vreden predstavitve. Rok za prijave je petek, 24. februarja 2017. Hitrost šteje dvojno. Več na www.smk.si.

Program SMK je vseh 22 let odprt za tiste, ki menijo, da imajo domači marketinški javnosti pokazati nekaj posebnega. Tudi letos iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Lahko ste veliko ali majhno podjetje, mlado ali starejše, z eno ali več znamkami, iz katerekoli industrije. Samo da se najdete v enem od spodnjih področij in imate dobre poslovne/marketinške rezultate.

Letos iščemo predvsem:

  1. Primere dobre prakse, kako se v sedanjem okolju uspešno uporabljajo temeljni marketinški koncepti segmentacije, pozicioniranja, širitve portfelja, cenovne strategije, internacionalizacije, znamčenja, upravljanja podatkov …
  2. Primere uporabe novih tehnologij, upravljanja trendov in disrupcij, primere digitalizacije, ki že prinaša poslovni učinek, primere postavitve novih poslovnih modelov, primere marketinških aktivnosti, ki temeljijo na analizi podatkov, upravljanja celovite izkušnje kupcev, razvoj »contenta« ...
  3. Primere, ki pokažejo, kaj je ključno, da lahko marketing opravlja svojo strateško funkcijo v podjetju, da pride do CEO-jev, da dokaže svojo vrednost lastnikom, primere, kako dosegamo/dokazujemo vrednosti za posel, primere marketinških aktivnosti s poudarkom na dobičkonosnosti …
Če se najdete v katerem od področij in želite svojo dobro prakso predstaviti na 22. SMK, pišite na e-naslov predsednika programskega sveta Primoža Hvale (primoz.hvala@hsconsulting.si) in povejte, zakaj je vaš primer vreden javne predstavitve. Dopišite še svoj telefonski kontakt, da vas lahko pokličemo za kratek dodaten pogovor. Rok za prijave je petek, 24. februarja 2017. Hitrost šteje dvojno.
  

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem