[UO DMS] Špela Žorž je podpredsednica DMS za obdobje 2017-2020

11.04.2017
Člani upravnega odbora Društva za marketing Slovenije so izvolili podpredsednico DMS. Na mesto podpredsednice je bila izvoljena Špela Žorž (Grey Ljubljana), ki odlično pozna delovanje Društva za marketing Slovenije, saj je bila članica upravnega odbora že v prejšnjem mandatu. Špela tudi v novem obdobju verjame v moč sodelovanja in povezovanja.
“Nekdo je nekoč rekel: 'Alone we are smart, together we are brilliant.' Z vsem svojim bistvom verjamem v tovrstno razmišljanje in se ga trudim uresničevati na vsakem koraku. Hkrati je to eno izmed pomembnejših vodil DMS-ja in ravno zaradi tega sem vesela, da sem dobila priložnost aktivnega soustvarjanja razvoja in prihodnosti Društva. Kajti če delimo tako pomembno vrednoto, potem sem prepričana, da lahko skupaj ustvarimo še mnogo uspešnih zgodb. Zame pa bo največji uspeh že to, če bomo uspeli slovensko marketinško stroko bolj trdno povezati in preplesti, vse seveda z namenom povečevanja znanja in dostopa do izkušenj, tako na osebnem kot tudi na korporativnem nivoju,” svoje cilje predstavlja podpredsednica upravnega odbora DMS Špela Žorž.

Špela Žorž je v več kot 16 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA ter Grey Ljubljana) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk, kot so Ljubljanske mlekarne, NLB, Pivovarna Laško, Renault, Opel, Gorenje, Bayer, GSK, Wrigley, Zavarovalnica Triglav … V letih 2006–2010 je bila članica organizacijskega odbora Effie, leta 2012 članica drugostopenjske žirije Effie, aktivna je kot predavateljica (SMK, Fanfara, Marketinški fokusi, DMS srečanja) in avtorica objavljenih člankov in prispevkov. Danes je direktorica agencije Grey Ljubljana. V času njenega vodenja od leta 2012 je agencija Grey Ljubljana dosegla opazno rast v sicer slabem ekonomskem ozračju (200 % rast dobička, 40 % povečanje zaposlenih), močno okrepila svoj kreativni izraz ter reorganizirala interne procese z namenom ponujanja popolnoma integriranih storitev. Na ravnokar zaključenem Slovenskem oglaševalskem festivalu 2017 je Grey Ljubljana postala agencija leta!

Vabljeni k branju zadnjega zapisa Špele Žorž v naših Zapisih: Ženska ženski volk. Res?

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem