[VEDOŽELJNIK] Epicenter radovednosti

21.11.2018
Odkrivamo nove teme. Odpiramo vrata novemu znanju. Vas zanima tema, ki se je marketingaši navadno ne dotaknemo, a je za vas zelo zanimiva? Ste radovedni, strastni do osvajanja novega znanja, ki ste ga pripravljeni tudi deliti? V Društvu za marketing Slovenije pripravljamo novo obliko druženja, ki smo ga poimenovali Vedoželjnik. Kaj oziroma kdo je Ved Željnik, preverite v nadaljevanju. Prvič se bomo radovedni marketingaši zbrali v torek, 4. decembra, med 17:00 in 19:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, dvorana Viharnica, 3. nadstropje). Naša gosta bosta Matija Torlak (Digital School) in Aljaž Košmerlj (Inštitut Jožef Štefan). Število mest je omejeno in velja po načinu hitrih prijav, udeležba je za člane DMS brezplačna. >> PRIJAVA

Ponovno odkrivanje že znanega (Podatkom dajemo pomen)

Svet okoli nas je nepredvidljiv, negotov, kompleksen in razpet, zato so potrebni novi načini delovanja za "obvladovanje" tega sveta. Kljub temu da smo ves čas usmerjeni k iskanju in osvajanju novega znanja, pa se lahko ogromno naučimo tudi iz obstoječega. To lahko počnemo s procesi reinventinga - ponovnega odkrivanja znanih rešitev s pomočjo tehnologije. Na prvem Vedoželjniku bomo na konkretnih primerih pokazali, da sta umetna inteligenca in strojno učenje že del našega vsakdana in da lahko tehnologijo danes uporabimo praktično na vsakem koraku. Prihodnost je tukaj.

Govorili bomo tudi o kulturi, ki omogoča razvoj take miselnosti in vpeljavo projektov v podjetja. Tudi v tem delu bomo zelo konkretni, pogledali bomo primere, kjer je nova tehnologija že implementirana v poslovne procese. Na prvi Vedoželjnik smo povabili znanstvenika, ki razume posel, in poslovnega strokovnjaka, ki razume znanost. 

Matija Torlak je ustanovitelj Digital School, na kateri otroke in mladostnike na izzive prihodnosti pripravljajo s podajanjem digitalnih znanj. Matija je več let deloval kot komercialni direktor in direktor inovacij v podjetju Big Bang. Danes je podjetnik, uporabnik in zagovornik agilnih pristopov dela. Je growth hacker, "beliver" v Management 3.0, Scrum Product Owner in Large Scale Scrum izvajalec, povezovalec med poslovnim delom podjetja in IT-jem, navdušenec nas tehnologijo ... Sodeloval je tudi pri EU projektu EW- Shopp.





Aljaž Košmerlj se že od študentskih let ukvarja z umetno inteligenco in strojnim učenjem. Začel je na Fakulteti za računalništvo in informatiko, kjer se je ukvarjal z avtonomnim učenjem robotov. Po doktoratu se je zaposlil kot raziskovalec v Laboratoriju za umetno inteligenco na Institutu Jožef Stefan. Tam dela na več različnih področjih umetne inteligence s poudarkom na strojnem učenju iz besedil. Za seboj ima uspešno izvedene projekte tako v akademskem kot tudi v poslovnem svetu.
   




PRIJAVA

Prijava na dogodek je za člane DMS brezplačna. Število mest na dogodku je omejeno in velja po načelu hitrih prijav!







Kaj oziroma kdo je Ved(o)Željnik?

V Društvu za marketing Slovenije želimo na enem mestu zbrati radovedne posameznike, ki jih močno zanima določena (ne nujno marketinška) tema. Ustvariti želimo sproščeno okolje, v katerem bomo med sabo izmenjali mnenja, delili svoje izkušnje, si svetovali in pomagali. Verjamemo v moč kolektivnega znanja - posameznik lahko ima določena znanja, kolektivna misel pa je tista, s katero lahko naredimo pravi preboj. Posameznik, ki se nenehno uči, je posameznik, ki bo večno bogat.

Želimo ustvariti pisano skupnost, ki razmišlja izven okvirjev marketinške stroke in je pripravljena na kolektivno deljenje znanja ter izmenjavo praktičnih izkušenj. Radovednost, vnema, želja po stalnem napredku in učenju ter ustvarjalnost bodo skupni imenovalci skupnosti, ki jo želimo ustvariti. Dogodki se bodo odvijali v manjših skupinah – od 20 do 40 ljudi, v sproščenem okolju, ki omogoča prenos znanja in mikro-mentoriranje.

Novo znanje širi obzorja, zato pripravljamo sklop druženj, ki smo ga poimenovali Vedoželjnik. Kaj oziroma kdo je Ved Željnik ?
  • Ved Željnik je radoveden posameznik, ki ne ostaja na mestu, ampak želi odkrivati nova znanja in se soočati z novimi izzivi.
  • Ved Željnik je srčen in pogumen posameznik, ki bi rad pridobljeno znanje in izkušnje delil z drugimi.
  • Ved Željnik je posameznik, ki je dovolj pogumen, da vpraša o stvareh, ki jih ne razume.
  • Ved Željnik je posameznik, ki se zaveda, da mu bo samemu težko uspel preboj in zato nova znanja išče znotraj skupnosti.
  • Ved Željnik je marketingaš, matematik, zgodovinar, inovator, tehnolog, botanik, geolog in astronavt.
  • Ved Željnik je posameznik, ki se dobro zaveda, da je za osebno rast ključno širjenje znanja z najrazličnejših področij.

Ste tudi vi Ved Željnik? Potem se nam pridružite na naših druženjih, na katerih se bo skupina vedoželjnih posameznikov posvetila konkretni temi, ki jo bomo skozi pogovor osvetlili z različnih zornih kotov. Na teh dogodkih bomo poslušali drug drugega, sprejemali drugačne ideje, delili svoje izkušnje in zbrali pogum ter vprašali, če česa ne bomo razumeli. Prepričani smo, da je med našimi člani ogromno posameznikov, ki ste se našli v tem opisu.

Želite pokazati svojo strast do osvajanja novega znanja? Iskreno vabljeni v našo družbo, prvi dogodek bo potekal v torek, 4. decembra, med 17:00 in 19:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana Viharnica, 3. nadstropje).


Ved Željnik


Društvo za marketing Slovenije se lahko pohvali z zelo aktivnimi člani, ki niso aktivni le na dogodkih, ampak tudi kot soustvarjalci novih vsebin in dogodkov. Znanja željni in radovedni članici Sandra Kecman in Ana Pintar iz podjetja Bisnode sta Društvu predstavili preprosto idejo, ki se je rodila iz potrebe po razumevanju širšega področja in drugih poklicev. Ideja ostaja prvotna, širjenje znanja iz marketingašem manj znanih področij in ustvarjanje okolja, kjer se lahko postavljajo vsa vprašanja in delijo nasveti.

Zakaj sta se naši članici tako aktivno lotili priprave novega formata dogodka Društva za marketing Slovenije? "Deljenje znanj in mikromentoriranje sta vrednoti in kvaliteti sodobnega marketingaša v 21. stoletju. Ker sva v preteklosti od okolice in ena od druge nesebično prejemale in hkrati tudi delile znanje, si želiva, da bi čim večje število ljudi imelo podobne možnosti."
  

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem