[ZA ČLANE DMS] Ugodnosti za člane

06.02.2017
Člani DMS lahko izkoristite številne UGODNOSTI; v februarju se lahko ugodneje udeležite konference Sales Summit, v marcu konference inOrbit 17, v aprilu Slovenskega oglaševalskega festivala, ugodneje pa lahko naročite tudi knjigo V gruču do uspeha, ki govori o delovni učinkovitosti s pomočjo metode scrum. Preberite podrobnosti in ne pozabite preveriti vseh drugih prednosti članstva in članskih ugodnosti.
UGODNOST ZA ČLANE DMS

11. Sales Summit
bo potekal 15. februarja 2017 v GH Union v Ljubljani. Družili se boste lahko z direktorji prodaje in znova poslušali najbolj aktualne prodajne primere. Člani DMS imamo 25 % popust, popust se ne sešteva z ostalimi popusti. [Redna cena: 365 € + DDV]. Za ogled programa kliknite tukaj

Med potrjene govornike so se že vpisali: Nikola Vuković (The Boston Consulting Group), Dušan Olaj (Duol), Mark Pleško in Gregor Humar (Cosylab), Laura Rednak (Skaza), Fedja Hvastija (Megaphone Marketing), Jan Dobrilovič (Beeping), Tomaž Čepon in Ivan Vučetić (Steklarna Hrastnik), seznam se še dopolnjuje. Na konferenci bodo ekskluzivno predstavljeni prvi izsledki raziskave o tem, kakšni prodajalci smo Slovenci. 

​InOrbit 17 je največj​a inbound marketing konferenc​a v Evropi, ki bo potekala 9. in 10. 3. 2017 na Brdu pri Kranju. Konferenca pokriva področja vse od psihologije potrošnika, uporabniške izkušnje, uporabniških trendov na digitalu do oglaševalskih kanalov, optimizacije konverzij na spletni strani in digitalne analitike. V dveh dneh se bo predstavilo 20 domačih in tujih govorcev. Pričakujejo od 500 do 600 udeležencev iz osrednje in vzhodne Evrope, zaposlenih v marketingu in ljubiteljev digitalnega marketinga. Udeleženci bodo deležni uporabne vsebine, ki jo bodo lahko že takoj po dogodku aplicirali tudi na svoje delo. Več o konferenci na inOrbit 17,

Člani DMS imamo 20 % popust pri kotizaciji, ob nakupu karte uporabite kodo IO17DMS20. Prijavite se lahko tukaj.


6. in 7. aprila 2017 bo v hotelu Kempinski Palace v Portorožu potekal 26. Slovenski oglaševalski festival, ki letos nosi naslov "Manj reklam, več oglasov". Osrednja tema kongresnega programa je "Človeški faktor v oglaševanju", na festivalu pa boste v bogatem dvodnevnem programu imeli priložnost prisluhniti domačim in tujim marketinškim strokovnjakom. Tako bodo na festivalu svoje bogate izkušnje med drugim delili: Luka Bajs (Grey Ljubljana), Peter Zabret (Pristop), Žiga Drofenik (Unicersal Music Publishing), mag. Tomo KoširHarjot Singh (McCann Worldgrup Europe, VB), Dieter De Ridder (AIR Brussels, Belgija) in Gregory Roekens (Grey Europe, VB).

Člani DMS imamo 10 % popust pri prijavi na 26. SOF. Prijavite se lahko tukaj.

Ugodneje lahko naročite tudi knjigo V gruču do uspeha. Govori o delovni učinkovitosti s pomočjo metode scrum, o kateri je bilo govora tudi na 21. Slovenski marketinški konferenci. Scrum ali gruč je agilna metoda dela, ki posamezniku oziroma ekipi pomaga izboljšati proces dela in kakovost rezultatov. 

Založba Pasadena nudi članom DMS pri nakupu 15 % popust na redno ceno (24,90 EUR). Za naročila pišite na info@pasadena.si s pripisom "član DMS". Več o knjigi tule.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem