Dogodki

Društvo za marketing - DMS vsako leto organizira vrsto dogodkov, ki pritegnejo tržnike iz vseh področjih.
Osrednji dogodek, ki ga organizira DMS skupaj s Časnikom Finance, je Slovenska marketinška konferenca – SMK in predstavlja na osnovi razpisa izbrane prispevke, ki orišejo najnovejše dogajanje v marketinški stroki v Sloveniji, ima pa dodan tudi mednarodni priokus z govorniki iz tujine.

Vsak zadnji ponedeljek v mesecu organiziramo tudi mesečna srečanja v Ljubljani, nekajkrat letno pa tudi v Mariboru. Namen tovrstnih srečanj je druženje, razglabljanje z gosti v sproščenem vzdušju o aktualnih temah, pogovor o dogajanju in spoznanjih s področja marketinga.

Skupaj s Časnikom Finance petkrat letno priredimo tudi Marketinški fokus, kjer se v enem dnevu fokusiramo na določeno področje marketinga in prek konkretnih primerov domačih in tujih podjetij predstavimo nove marketinške prijeme.

Štirikrat letno na strokovno in prijetno druženje povabimo člane Kluba marketinških direktorjev, z namenom strokovnih razprav, izmenjava praktičnih izkušenj in spoznavanja akademskih dognanj. 

Študentska sekcija DMS vsako leto priredi Fanfaro, ki je prva in največja študentska marketinška konferenca - celodnevni dogodek s predavanji znanih imen iz sveta marketinga, ki omogoča stik z najboljšimi z različnih področij marketinga.

V Društvu za marketing Slovenije se zavedamo pomembnosti mreženja in srečevanja, zato se trudimo tako z organiziranjem formalnih kot neformalnih druženj. Na tovrstnih srečanjih gre za prepletanje strokovnosti in zabave. Skozi mreženje se ponudijo številna nova poznanstva in svež zagon za nove marketinške podvige.


SMK

Slovenska Marketinška konferenca (SMK) je osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, ki ga organizira Društvo za marketing Slovenije skupaj s Časnikom Finance. Je osrednje srečanje tržnikov in največji trženjski dogodek v Sloveniji, ki pokriva vsa področja trženja (od strategije do taktike, raziskav itd.).

Marketing TOPX

Marketing TOPX je kombinacija predavanj in dela v skupini. Za leto 2017 smo zopet pripravili bogat program z odličnimi predavatelji. Strokovne, interaktivne in uporabne vsebine, ki jih bodo delili z nami, so zagotovilo za vrhunsko osvežitev znanj, ključnih za opravljanje posla v današnjem času. Poglejte si VIDEO utrip z dogodkov.

Mesečna srečanja

Mesečna srečanja DMS prirejamo v Ljubljani vsak zadnji ponedeljek v mesecu. Namen tovrstnih srečanj je druženje, razglabljanje z gosti v sproščenem vzdušju o aktualnih temah, pogovor o dogajanju in spoznanjih s področja marketinga.

Marketinški zajtrk

Marketinški zajtrki so dogodki, na katerih želimo s člani DMS navdihujoče začeti dan. Jutro začnemo z neformalnim druženjem ob rogljičku in kavi, nadaljujemo z vodenim pogovorom z navdihujočo osebo iz slovenske marketinške in poslovne javnosti, po pogovoru pa v sproščenem vzdušju delimo dobre prakse in misli. Gostili smo že Marjana Batagelja, Sandija Češka, Tonija Balažiča, Željka Ćurića, Ranka Jelačo, Tilena Travnika in Alenko Repič.

B2B marketing

Sekcija za B2B marketing združuje posameznike, ki želijo poglobiti znanje marketinga na medorganizacijskih trgih in izmenjevati izkušnje. Sekcija povezuje in vzpostavlja dialog med ključnimi deležniki na tem področju – podjetji, akademskim svetom in marketinškimi agencijami. Sekcija ima letno 5 srečanj, na katerih govorci razpravljajo o temah, relevantnih za B2B marketingaše, na primer o povezanosti in prepletenosti funkcij prodaje in marketinga v B2B poslovanju, kako pokazati in dokazati dejansko vrednost, ki jo marketing ustvarja za podjetje, pa tudi o tehnologiji in vsebinskem marketingu na področju B2B marketinga. Sekcija je odprta za vse člane DMS in deluje že leto in pol. 

Fanfara

Fanfara je prva in največja študentska marketinška konferenca - celodnevni dogodek s predavanji znanih imen iz sveta marketinga, ki omogoča stik z najboljšimi iz različnih področij marketinga. Je najglasnejša študentska marketinška konferenca, ki vabi vse željne marketinškega znanja, poznavanja veščin odnosov z javnostmi, medijev idr.

Druženja

Neformalna srečanja so edinstvena priložnost za navezovanje novih stikov in gradnjo medsebojnih odnosov. V Društvu za marketing Slovenije se zavedamo pomembnosti mreženja in srečevanja, zato se trudimo tako z organiziranjem formalnih kot neformalnih druženj. Na tovrstnih srečanjih gre za prepletanje strokovnosti in zabave. Skozi mreženje se ponudijo številna nova poznanstva in svež zagon za nove marketinške podvige.

Partnerski dogodki

V Društvu za marketing Slovenije stremimo k izboljšanju položaja marketinga v podjetjih in širšem slovenskem prostoru in napredovanju marketinškega znanja. Pogosto sodelujemo z organizacijami s podobnim poslanstvom, pri čemer je naša vloga predvsem vsebinska organizacija kvalitetnih marketinških izobraževanj in delavnic. 

Fokus

Marketinški fokus je izobraževalni dogodek, ki ga skupaj s časnikom Finance vsako leto organiziramo petkrat. V enem popoldnevu se fokusiramo na določeno področje marketinga in prek konkretnih primerov domačih in tujih podjetij predstavimo nove prijeme. Poleg prispevkov običajno izvedemo še okroglo mizo na nosilno temo. Člani DMS imate pri obisku fokusa dodatni popust. Fokus je idealna priložnost, da izveste, kaj se v slovenskem marketingu dogaja iz prve roke. Vabljeni vsi, ki vas marketing in sodobni primeri iz prakse zanimajo, na naš naslednji Marketinški fokus.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem