Fokus

Marketinški fokus je izobraževalni dogodek, ki ga skupaj s časnikom Finance vsako leto organiziramo petkrat. V enem popoldnevu se fokusiramo na določeno področje marketinga in prek konkretnih primerov domačih in tujih podjetij predstavimo nove prijeme. Poleg prispevkov običajno izvedemo še okroglo mizo na nosilno temo. Člani DMS imate pri obisku fokusa dodatni popust. Fokus je idealna priložnost, da izveste, kaj se v slovenskem marketingu dogaja iz prve roke. Vabljeni vsi, ki vas marketing in sodobni primeri iz prakse zanimajo, na naš naslednji Marketinški fokus.

Namen: sveže ideje
Marketinški fokusi so popoldanski dogodki, ki na enem mestu, v zelo strnjeni obliki predstavijo nove praktične prijeme, strategije in primere z določenega področja trženja. V šestih urah predstavimo vse aktualne novosti v praksi podjetij v Sloveniji. Vedno iščemo nove ideje, akcije, strategije in spremljamo trende. Iščemo osebne izkušnje, ki jih lahko udeleženci prenesejo v prakso svojih podjetij. Iščemo naročnike, dejanske izvajalce trženjskih aktivnosti - oni so pravi vir izkušenj.

Vsako temo izberemo sproti glede na aktualnost, med njimi so se zvrstile teme kot so , prodaji, običajno pa organiziramo še fokus, ki je namenjen upravljanju z blagovnimi znamkami.

Od leta 2001 smo predstavili že prek 150 primerov marketinških prijemov in akcij, ki jih je predstavilo prek 200 sodelujočih praktikov, avtorjev akcij in profesorjev.

Cilj: uporabni in praktični nasveti
Marketinški fokusi so zelo "fokusirani". Z zgoščenimi predstavitvami želimo podati bistvo primerov, ne dolgovezimo in ne izgubljamo časa. Udeležencem želimo ponuditi praktične izkušnje iz prve roke.

Predavatelji in govorniki

Marketinške fokuse pripravljamo neprekinjeno od januarja 2001. Vedno z novimi primeri. V tem pogledu fokusi v slovenskem prostoru nimajo primerjave. Vedno z novimi, svežimi avtorji. Samo organizatorja sta vedno ista - Časnik Finance in Društvo za marketing Slovenije.

Udeleženci nam zaupajo že vrsto let. Zakaj? Ker sledimo osnovnemu vodilu fokusov: Z najnovejšimi praktičnimi primeri fokusirano obdelati določeno področje marketinga in udeležencem omogočiti, da sveže ideje in učinkovite poteze spoznajo in prenesejo v svoja podjetja, svoje akcije.

Minuli dogodki

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2007

2006

2005

2004

2003

2002

2001

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem