Klub marketinških direktorjev

Klub marketinških direktorjev združuje vodilne slovenske strokovnjake s področja marketinga oz. trženja (direktorji ter člani uprav za marketing oz. trženje), da skupaj razpravljajo o vprašanjih stroke, njenega delovanja in razvoja.

Člane Kluba nekajkrat letno povabimo na strokovno in prijetno druženje z namenom strokovnih razprav, izmenjave praktičnih izkušenj in spoznavanja akademskih dognanj.

Na ta način skušamo doprinesti k ugledu in pomenu stroke v širši in poslovni javnosti. Klub vodi Primož Hvala, dolgoletni predsednik Društva za marketing Slovenije in član upravnega odbora DMS. Na vsako srečanje povabimo strokovnjake, ki poskušajo predstaviti zanimive teme, trende in izzive stroke ter praktične izkušnje. Formalni del zaključimo z vodeno razpravo o predstavljenih temah.

Na srečanjih lahko vodilni marketinški strokovnjaki izmenjujejo mnenja, prenašajo izkušnje ter se spoznavajo. Obravnavajo izzive, s katerimi se srečujejo pri svojem delu, probleme, ki stroko čakajo v prihodnosti ter podajo svoj kritičen pogled - z namenom, da skupaj izboljšamo položaj marketinga oz. trženja v naših podjetjih in družbi, njegovo razumevanje in tudi strokovno spoštovanje.

Vodja Kluba marketinških direktorjev: 
Primož Hvala, primoz.hvala@hsconsulting.si

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem