Marketing TOPX

Marketing TOPX je kombinacija predavanj in dela v skupini. Za leto 2018 smo zopet pripravili bogat program z odličnimi predavatelji. Strokovne, interaktivne in uporabne vsebine, ki jih bodo delili z nami, so zagotovilo za vrhunsko osvežitev znanj, ključnih za opravljanje posla v današnjem času. Poglejte si VIDEO utrip z dogodkov.
  • Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS.
  • Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV.
  • Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.
  • Gradiva preteklih Marketing TOPX-ov so prejeli vsi udeleženci dogodkov, na voljo pa so tudi vsem članom. Pišite nam na marketingtopx@dmslo.si.

9 IZOBRAŽEVALNIH MODULOV V 2018

JANUAR  UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVA STRANK, Aleksandra Brank, Peter Olesen
FEBRUAR  UČINKOVITOST KOMUNICIRANJA, Barbara Randić, Jernej Špende
MAREC  VSEBINSKI MARKETING, Jasna Suhadolc
APRIL  UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK (BRANDING), Petra Čadež
MAJ  KAKO S SODOBNIM BI (business intelligence) POISKATI ODGOVORE NA STRATEŠKA IN MARKETINŠKA VPRAŠANJA, Andreja Štirn
JUNIJ  KAKO ŽELJE PRETVORITI V POSLOVNE CILJE, Nastja Mulej
SEPTEMBER  POVEZOVANJE MARKETINGA IN PRODAJE SKOZI OČI KUPCEV, Primož Hvala
OKTOBER  EMPLOYER BRANDING, Nataša Mithans
NOVEMBER  VSTOP NA TUJE TRGE (INTERNACIONALIZACIJA), Matjaž Grm


10 IZOBRAŽEVALNIH MODULOV V 2017


12.1.   KAKO OBVLADOVATI DIGITALNO OKOLJE (Andraž Štalec, Iztok Franko)
13.2.  PERFORMANCE MARKETING (Gorazd Planinc) 
13.3.  DATA DRIVEN MARKETING (Mitja Pirc, Miroslav Babić)
19.4.   BRANDING (Petra Čadež)
18.5.  PRODAJNI IN MARKETINŠKI KONCEPTI  (Primož Hvala)
16.6.   USTVARJANJE DODANE VREDNOSTI (Nastja Mulej)
14.9.  RAZUMEVANJE IN UPORABA FINANČNIH PODATKOV (Lovro Gruden)
16.10.  POVEČANJE PRODAJE Z UPRAVLJANJEM BLAGOVNIH SKUPIN (Andreja Avberšek)
22.11.  KORAKI DO ODLIČNE (DIGITALNE) UPORABNIŠKE IZKUŠNJE (Mitja Jereb, Živa Prelog, Andrija Šulić)
7.12.  BUSINESS MODEL GENERATION (Jaka Kladnik)
 
* Dovoljujemo si možnost spremembe naslovov in datumov.

Število udeležencev enega modula je omejeno zaradi kakovostnejše izvedbe.
1 modul = kombinacija predavanj +  dela v skupinah, od 16:00-19:30 


 
Minuli dogodki

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem