SMK

Slovenska Marketinška konferenca (SMK) je osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, ki ga organizira Društvo za marketing Slovenije skupaj s Časnikom Finance. Je osrednje srečanje tržnikov in največji trženjski dogodek v Sloveniji, ki pokriva vsa področja trženja (od strategije do taktike, raziskav itd.).
Prvo Slovensko marketinško konferenco (SMK) je organiziralo Društvo za marketing Slovenije leta 1996 v Laškem. Na drugi konferenci v Lipici je doživela velik odziv strokovne javnosti in se zato naslednje leto preselila v Portorož ter postala dvodnevna. Leta 1999 je dobila še dimenzijo mednarodnosti s predavatelji z različnih koncev sveta. Leta 2000 jo je obiskalo že več kot 200 udeležencev, v 2001 pa je SMK dobil partnerja, Časnik Finance. Od takrat dalje dogodek raste tako z vidika števila udeležencev kot tudi vsebin.

Konferenca je skozi leta postala največje letno stičišče vseh, ki se ukvarjajo s trženjem v podjetjih in institucijah; od raziskovalcev, produktnih vodij, skrbnikov znamk, direktorjev, predsednikov uprav, akademikov idr. Je dogodek, ki premika in povezuje stroko, ki podaja vedno nova in aktualna znanja s področja trženja. Gre v korak s svetovnimi dogajanji, novimi pogledi na stroko, od tod tudi vedno zanimivi mednarodni gostje in sogovorniki. Dogodka se vsako leto udeleži prek 500 tržnikov in akademikov iz Slovenije in tujine.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem