O RAZSTAVI

Dolgoročna vizija Društva za marketing Slovenije je odprtje Marketinškega muzeja, v katerem bi svoj dom našle slovenske blagovne znamke in zgodovina marketinga. V njem bodo imele uspešne slovenske znamke priložnost, da ponovno zaživijo.

Pot do marketinškega muzeja ustvarjamo s posameznimi razstavami slovenskih blagovnih znamk. Prvo smo postavili v sodelovanju s Slovenskim etnografskim muzejem junija 2010. To je bila razstava Cockta, pijača vaše in naše mladosti, posvečena dediščini slovenskih blagovnih znamk.

Z udejanjanjem naše vizije nadaljujemo s skupino članic Študentske sekcije DMS, ki so si nadele ime Muzealke. Skozi oči generacije, ki z večino razstavljenih blagovnih znamk ni nikoli zares živela, smo začeli zbirati in ustvarjati vse nadaljnje razstave. S pomočjo članov, zbirateljev in ob veliki podpori podjetij, ki so prispevali izdelke, posnetke in materiale, smo ustvarili že tri razstave.

Prva v tem nizu je bila razstava  ob praznovanju 35 let delovanja Društva za marketing Slovenije, decembra 2012 v Gradu Fužine v Ljubljani, v maju 2013 smo odprli razstavo na 18. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.

Ker so bili odzivi na razstavo izredno pozitivni, smo se odločili, da jo bomo postavili tudi v Ljubljani. Tako je razstava na ogled v Mercatorjevi poslovni stavbi, Dunajska cesta 107 do sredine septembra 2013.