Marketinška odličnost

Nagrada marketinška odličnost leta je priznanje marketinško usmerjenim podjetjem oz. organizacijam, ki s (sodobnimi) marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško poslanstvo v svoje vsakodnevno poslovanje in celostno strategijo. Nagrada je namenjena celotnemu podjetju, ki je s svojo marketinško usmerjenostjo, miselnostjo in pristopi vzor celotni marketinški oziroma poslovni skupnosti.
Nagrado marketinška odličnost leta podeljuje Društvo za marketing Slovenije. Podeli se podjetjem, ki po mnenju strokovne komisije izpolnjujejo kriterije.

SPLOŠNA NAČELA

Marketinško odlično podjetje svojo marketinško odličnost izkazuje tudi z naslednjimi učinki:
  • Uveljavitev marketinga na ravni korporativne strategije.
  • Vzpostavljena poslovna miselnost, ki je usmerjena k zadovoljevanju in razvoju potreb kupcev.
  • Konkretni učinki marketinga na prodajne rezultate na trgu in uspešnost podjetja.
  • Inovativna marketinška strategija
  • Prenos marketinške miselnosti znotraj podjetja in v širše poslovno okolje.
4 KATEGORIJE: podjetja, ki se potegujejo za nagrado, so razvrščena v 4 kategorije:
  1. KATEGORIJA: mala in srednja podjetja, glavnina poslovanja v B2B segmentu
  2. KATEGORIJA: mala in srednja podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu
  3. KATEGORIJA: velika podjetja, glavnina poslovanja v B2B segmentu
  4. KATEGORIJA: velika podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu
Podelijo se štiri nagrade, po ena v vsaki izmed kategorij. Poleg tega se podeli glavna nagrada – najboljšemu podjetju izmed vseh štirih po mnenju komisije. Komisija lahko podeli vse nagrade, lahko pa po svoji oceni v posamezni kategoriji ne podeli nagrade. Komisija ima možnost podeliti tudi posebno nagrado.



POTEK IZBORA

Izbor nagrad poteka v dveh stopnjah in izbor prve in druge stopnje opravita komisiji. Člane v komisijah imenuje upravni odbor DMS.

PRVA STOPNJA IZBORA 
  • Prva selekcija cca 2.000 podjetij je narejena v sodelovanju s podjetjem Bisnode. Osnovni kriterij za izbor podjetij temelji na modificiranem BSX indeksu (Bisnode Success Index*; utežene točke po komponentah BSXa; točke na posameznem segment so normirane na velikost podjetja, tako da odražajo uspešnost oz. rast relativno na primerljiva podjetja).
  • Izmed teh 2.000 poslovno uspešnih podjetij je narejen izbor do 200 podjetij, ki ustrezajo izbranim kriterijem za uspešnost podjetij. Ta izbor naredi prvostopenjska komisija.
  • Izbrana podjetja se povabi k sodelovanju pri izboru za nagrado marketinška odličnost leta. Povabljena podjetja ob povabilu prejmejo strukturiran vprašalnik, s katerim izkažejo marketinško usmerjenost in pristope, ki jih udejanjajo pri poslovanju. Izpolnjen vprašalnik je hkrati tudi prijava za izbor za marketinško odlično podjetje.

DRUGA STOPNJA IZBORA
Drugostopenjska komisija izmed prispelih prijav (izpolnjenih vprašalnikov) na podlagi vsebinskih kriterijev, s katerimi podjetje uveljavlja marketinško miselnost na vseh ravneh podjetja, izbere do 3 finaliste v vsaki od štirih kategorij. Ključni vsebinski kriteriji:
  • Uveljavitev marketinga na ravni korporativne strategije.
  • Vzpostavljena poslovna miselnost, ki je usmerjena k zadovoljevanju in razvoju potreb kupcev.
  • Sodelovanje marketinga pri strateških odločitvah podjetja.
  • Konkretni učinki marketinga na prodajne rezultate na trgu in uspešnost podjetja.
  • Inovativna marketinška strategija.
  • Nagrade, ki jih je prejelo podjetje v zadnjih treh letih – s področja marketinga, inovativnosti …
  • Prenos marketinške miselnosti znotraj podjetja in v širše poslovno okolje.
  • Dolgoročnejše načrtovanje marketinških in prodajnih izzivov,  ki bodo vplivali na pozicioniranje storitev/izdelkov na trgu.

Marketinška odličnost 2018

Nagrada marketinška odličnost leta je priznanje marketinško usmerjenim podjetjem oz. organizacijam, ki s (sodobnimi) marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško poslanstvo v svoje vsakodnevno poslovanje in celostno strategijo.

Marketinška odličnost 2017

V večernem delu 22. Slovenske marketinške konference smo podelili nagrado marketinška odličnost 2017. Med enajstimi finalisti, ki s svojim celostnim pristopom k marketingu in odličnimi rezultati postavljajo zgled poslovni skupnosti, je veliko nagrado marketinška odličnost 2017 prejelo podjetje Steklarna Hrastnik.

Marketinška odličnost 2016

V večernem delu prvega dne 21. Slovenske marketinške konference je Društvo za marketing Slovenije podelilo nagrado marketinška odličnost 2016. Veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2016 je ADRIA MOBIL, d.o.o., Novo mesto, eden vodilnih evropskih proizvajalcev počitniških prikolic, avtodomov in mobilnih hišic.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem