Marketinška odličnost 2016

V večernem delu prvega dne 21. Slovenske marketinške konference je Društvo za marketing Slovenije podelilo nagrado marketinška odličnost 2016. Veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2016 je ADRIA MOBIL, d.o.o., Novo mesto, eden vodilnih evropskih proizvajalcev počitniških prikolic, avtodomov in mobilnih hišic.

POVEZANE VSEBINE:

Z nagrado marketinška odličnost DMS nagrajuje podjetja oz. organizacije, ki s sodobnimi marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško razmišljanje v svoje vsakodnevno poslovanje in celostno strategijo podjetja. Le takšen način in odnos do dela podjetjem omogoča, da izstopajo in dosegajo svojo konkurenčno prednost. 

Zmagovalci so v prvi vrsti že vsi finalisti, devet poslovno uspešnih slovenskih podjetij v treh kategorijah, ki so bili izmed 2000 kandidatov skozi dvostopenjsko presojo dveh različnih komisij in skozi več vrst kriterijev prepoznana kot odlična. To so Lumar, Medex, Špica International, Adria Mobil, Krka, Renault Nissan Slovenija, Lidl Slovenija, Si.Mobil in Zavarovalnica Triglav. Vsi finalisti so v vsakem pogledu več kot upravičeni do nagrade marketinška odličnost. Stremijo k celoviti marketinški naravnanosti, kjer velja, da je marketing vse: vsak kontakt, interni procesi, ki so osredotočeni na zadovoljevanje uporabnikov in grajenje dolgoročnih odnosov z njimi, razumevanje potreb. Marketing je ključna povezovalna funkcija v podjetju, marketing so vse aktivnosti, ki omogočajo doseganje rezultatov. To je tudi bistvo, ki ga odseva nagrada marketinška odličnost.

Žirija je izmed odličnih podjetij izbrala nagrajence po kategorijah:
  • Kategorija mala in srednja podjetja, B2B in B2C segment: MEDEX d.o.o., Ljubljana;
  • Kategorija velika podjetja, glavnina poslovanja v B2B in B2B2C segmentu: ADRIA MOBIL, d.o.o., Novo mesto;
  • Kategorija velika podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu: LIDL Slovenija d.o.o. k.d.

Veliki zmagovalec
nagrade marketinška odličnost 2016 pa je ADRIA MOBIL, d.o.o., Novo mesto, eden vodilnih evropskih proizvajalcev počitniških prikolic, avtodomov in mobilnih hišic. Kot je komisija poudarila že ob uvrstitvi podjetja med finaliste, je Adria Mobil vzorčni primer poslovne transformacije z visokim fokusom na inovativnem, marketinško usmerjenem razvoju izdelkov ter kreativnih marketinških pristopih. "Marketing je glavno gonilo podjetja, ki posledično izkazuje izjemno razumevanje potrošnika ter z inovativnimi tehnološkimi rešitvami dosega neverjetne rezultate. Podjetje z naprednimi spletnimi pristopi pridobiva kontinuiran vpogled v potrošnika in mu na ta način zagotavlja edinstveno uporabniško izkušnjo," so dodali v komisiji. Utemeljitve ostalih finalistov lahko preberete tukaj


Marketinška ekipa zmagovalnega podjetja Adria Mobil.

Marketing je glavno gonilo podjetja Adria Mobil, ki posledično izkazuje izjemno razumevanje potrošnika ter z inovativnimi tehnološkimi rešitvami dosega neverjetne rezultate.

 

Matjaž Grm, direktor prodaje in trženja Adria Mobil,
 je na novinarski konferenci dejal: "V našem podjetju ima marketing veliko moč odločanja. Preobrazili smo podjetje iz tehnološko vodenega razvoja v tržno vodeni razvoj. Vsi produkti, ki jih ustvarjamo, so rezultat premišljene strategije. Da podjetje lahko to doseže, se mora tudi najvišje vodstvo ukvarjati s produkti do zadnjega detajla." 
 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem