Marketinški direktor leta

Nagrada marketinški direktor leta je DMS nazadnje podelilo 2014. Nagrada je priznanje posameznikom in posameznicam, ki so z uveljavljanjem marketinške filozofije prispevali k poslovnim uspehom svojih podjetij ali institucij. Je priznanje za večletno delo, ki se je odrazilo v vidnem poslovnem uspehu. Z nagrado smo želeli izpostaviti posameznike, ki si jih marketinška skupnost želi in je nanje upravičeno ponosna.
.

Marketinški direktor leta 2014

Luka Grilc, marketinški direktor leta 2014
Slovenska marketinška stroka je izbrala novega marketinškega direktorja leta 2014 – to je postal Luka Grilc, direktor blagovne znamke in produktov v podjetju Elan d.o.o. Naziv, ki gre že osmo leto zapored v roke zaslužnemu za pomembne premike na področju slovenskega marketinga, si je Luka Grilc prislužil zaradi svojega izjemnega prispevka k uspehom podjetja, v katerem zadnja tri leta vodi oddelke marketinga, produktnega vodenja, oblikovanja, razvoja in tekmovalne službe.

Marketinški direktor leta 2013

Marketinška direktorica leta 2013: Darja Teržan, Mlekarna Celeia
Laskavi naziv direktorica leta je letos osvojila Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja, Mlekarna Celeia d.o.o. Nagrado ji je predala njena predhodnica, Eva Aljančič, Si.mobil d.d., marketinška direktorica leta 2012.

Marketinški direktor leta 2012

Marketinška direktorica leta 2012: Eva Aljančič, Si.mobil
Laskavi naziv marketinška direktorica leta 2012 je osvojila Eva Aljančič, direktorica marketinga, Si.mobil d.d. "Ta nagrada ni le moja. Ta nagrada je nagrada celotne ekipe Si.mobila," je ob prejetju kipca dejala letošnja marketinška direktorica leta Eva Aljančič. "Osebno mi to priznanje pomeni zelo veliko. Dobiti priznanje od stroke je posebno in osebno priznanje."

Marketinški direktor leta 2011

Mojca Avšč, Mercator, d.d.
Člani Društva za marketing Slovenije in povabljeni marketinški strokovnjaki ste izbrali najboljšega - marketinška direktorica leta 2011 je postala Mojca Avšič, izvršna direktorica strateškega trženja v Mercatorju. Nagrajenka je laskavi naslov prevzela na večerni prireditvi 16. Slovenske marketinške konference, kipec pa ji je izročila Tina Kumelj, marketinška direktorica preteklega leta.

Marketinški direktor leta 2010

Tina Kumelj, Marketinška direktorica leta 2010
Marketinška direktorica leta 2010 je Tina Kumelj, direktorica marketinga v Ljubljanskih mlekarnah. Nagrado smo podelili na večerni prireditvi 15. Slovenske marketinške konference, 18. maja v Portorožu. Na naš naslov je prispelo 13 nominacij, med katerimi je bilo 7 popolno izpolnjenih.

Marketinški direktor leta 2009

Tomaž Arh, Marketinški direktor leta 2009
Nagrado Marketinški direktor leta smo že tretjič zapored podelili na večerni prireditvi 14. Slovenske marketinške konference. Nagrado si je med tremi finalisti najbolj zaslužil Tomaž Arh, direktor sektorja marketing, Poslovno področje delikatesni namazi, Droga Kolinska.

Marketinški direktor leta 2008

Iztok Sila, Marketinški direktor leta 200
Leta 2008 si je prestižni naziv Marketinškega direktorja leta med tremi nominiranci priglasoval Iztok Sila, takrat zaposlen kot direktor Sektorja za marketing na Telekomu Slovenije.

Marketinški direktor leta 2007

Aleksander Uranc, Marketinški direktor 2007
Nagrado Marketinški direktor leta je Društvo za marketing Slovenije prvič podelilo v letu 2007. Prvi izmed marketinpkih storkovnjakov v Sloveniji, ki si je zaslužil naziv marketinškega direktorja leta, je Aleksander Uranc, Gorenje.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem