Marketinški direktor leta 2007

Nagrado Marketinški direktor leta je Društvo za marketing Slovenije prvič podelilo v letu 2007. Prvi izmed marketinpkih storkovnjakov v Sloveniji, ki si je zaslužil naziv marketinškega direktorja leta, je Aleksander Uranc, Gorenje.

Finalisti za nagrado Marketinški direktor leta 2007 so bili:

Člani komisije, ki je odločala o treh finalistih, so bili: Zlatko Jančič, Vesna Žabkar, Boris Snoj, Boštjan Tadel, Peter Frankl, Milena Štular, Toni Balažič, Iztok Sila, Uroš Cvetko. Pri glasovanju med finalisti za nagrado so sodelovali člani DMS ter uveljavljeni akademiki in praktiki, ki jih je k sodelovanju povabil Upravni odbor DMS. Vsak glasovalec je imel en glas.

Nagrado smo prvič podelili na večerni slovesnosti prvi dan 12. Slovenske Marketinške konference v Portorožu 29. maja 2007.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem