Marketinški direktor leta 2008

Leta 2008 si je prestižni naziv Marketinškega direktorja leta med tremi nominiranci priglasoval Iztok Sila, takrat zaposlen kot direktor Sektorja za marketing na Telekomu Slovenije.
Nagrado smo tudi leta 2007 podelili posamezniku, ki je z uveljavljanjem marketinške filozofije prispeval k poslovnemu uspehu svojega gospodarskega subjekta. Izbirali smo med finalisti:
  • Peter Curk, Si.mobil,
  • Leon Korošec, SKI Elan in
  • Iztok Sila, Telekom.

Člani komisije, ki so odločali o treh finalistih, so Toni Balažič, Uroš Cvetko, Peter Frankl, dr. Tomaž Kolar, dr. Klement Podnar, dr. Boris Snoj, Milena Štular, Boštjan Tadel in Aleksander Uranc. Pri glasovanju med finalisti so sodelovali vsi člani DMS ter uveljavljeni akademiki in praktiki, ki jih je k sodelovanju povabil upravni odbor DMS. Vsak glasovalec je imel en glas.

Nagrado smo podelili na večerni slovesnosti prvi dan Slovenske Marketinške konference v Portorožu 27. maja 2008.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem