Marketinški direktor leta 2009

Nagrado Marketinški direktor leta smo že tretjič zapored podelili na večerni prireditvi 14. Slovenske marketinške konference. Nagrado si je med tremi finalisti najbolj zaslužil Tomaž Arh, direktor sektorja marketing, Poslovno področje delikatesni namazi, Droga Kolinska.

Na razpis za Marketinškega direktorja leta 2009 je prispelo 15 nominacij, med katerimi jih je osem ustrezalo razpisnim pogojem. Komisija je med njimi izbrala tri posameznike, ki so se potegovali za naziv:

  • Tomaž Arh, Droga Kolinska,
  • Mojca Avšič, Mercator, in
  • Boštjan Jenko, KD Življenje.

Člani komisije so bili: dr. Maja Makovec Brenčič (EF, predsednica DMS), Roman Berčon (predsednik SOZ), Gregor Bulc (vodja Kluba marketinških direktorjev)  Peter Frankl (Časnik Finance), Maja Jančič (Marketing Magazin), Maja Lapajne (Trimo), dr. Klement Podnar (Fakulteta za družbene vede), Iztok Sila (Telekom Slovenije) in Milena Štular (DrogaKolinska).

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem